Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
WEGVALLENDE VERBINDING
|
|
corinne |
Geplaatst op 28 July 2013, 10:01
|
Activiteit » ommen » 7731 VH » huawei Berichten: 15 Lid sinds: 11 Feb 2013 |
en ja hoor vanmorgen alles weer plat De laptop uit maar de HTC wel op Wifi laten staan (ik heb nachtdienst en de WAP is dan een communicatiekanaal voor meldingen en als daar binnen 5 minuten geen reactie op is wordt ik gebeld.) De laptop heeft een AVG scan gehad en daar werd niets gevonden AVG ook laten draaien op de HTC en daar werd ook niets gevonden De HTC is een android en ik zou niet weten hoe ik er achter kom hoe de IP en DNS is ingesteld Op de laptop met W7 staat alles op automatisch |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 28 July 2013, 12:19
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Aangezien ook telefonie uitvalt, denk ik meer aan een slechte ADSL lijn. Je zit al op Huawei nummer vier, dus onwaarschijnlijk dat die allemaal defect zijn. Even een vraagje: Heb je met die vier modems ook steeds de bijbehorende stroomadapter gebruikt of heb je die van nummer 1 laten zitten en daar de andere drie op aangesloten? Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
corinne |
Geplaatst op 28 July 2013, 14:06
|
Activiteit » ommen » 7731 VH » huawei Berichten: 15 Lid sinds: 11 Feb 2013 |
Bij elke modem de bijgeleverde bekabeling gebruikt. Opvallende detail is dat het modem heel warm wordt wat me opviel bij dit modem en de voorganger |
|
|
corinne |
Geplaatst op 28 July 2013, 15:25
|
Activiteit » ommen » 7731 VH » huawei Berichten: 15 Lid sinds: 11 Feb 2013 |
Ik denk dat ik iets fout heb vermeld Geen internet, pagina's worden niet geladen en geen telefoon Op het modem branden alle lampjes groen en het VOIP rood Als ik geen internet zou hebben dan zou toch ook het lampje van Internet rood moeten branden ? net harde reset gedaan |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 28 July 2013, 15:28
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Ik kan mij goed voorstellen dat bij deze buitentemperaturen het binnen nog heter wordt. Ik kan Baboon toestemmen: 4 nieuwe Huaweis met 4 stroomadapters kunnen niet stuk zijn. Op moment, waat weer alles is uitgevallen: branden dan nog lampjes aan de Huawei? Kan je anders op dat moment daar iets insteken om te controleren, dat het geen probleem is met de netvoeding? Ik bedenk maar wat. Maar ik vrees dat toch de lijn de boosdoener is. "Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 28 July 2013, 17:58
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Welke maatregelen zijn er genomen door KPN en Online? Is je telefoonlijn op een andere lijn gezet? Of maak je nu gebruik van het tweede aderpaar? Ik begrijp dat KPN zelfs je ISRA punt heeft vervangen. Was dat defect of te oud? Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
corinne |
Geplaatst op 28 July 2013, 18:36
|
Activiteit » ommen » 7731 VH » huawei Berichten: 15 Lid sinds: 11 Feb 2013 |
KPN heeft het ISRA punt opnieuw aangelegd, deze was sterk verouderd het binnenwerk kwam uit de 'vorige eeuw' werd gezegd Omdat deze midden op een muur zit en al was omgelegd via een sleuf in de muur naar de meterkast heeft de monteur ook deze bedrading vernieuwd Ze hebben lijnmetingen gedaan en constateerde toen dat de ADSL happerde en dit zou in de centrale worden opgelost / hersteld Tweede adderpaar is ??? voor me Wat Online heeft gedaan: me afschepen met allerlei beloftes en vooral herhalingen voor de oplossing , zeggen dat er geen problemen meer zijn, zeggen dat het doorgestuurd wordt naar de TD, het probleem bij mij neerleggen Vwb het modem: deze winter werd het ook warm - warmer - heet Bij uitval zijn alle lampjes groen m.u.v. de VOIP wauw na de reset al 2 uur ononderbroken ....... afkloppen |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 28 July 2013, 19:08
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Zo te zien had Baboon weer eens gelijk met een slechte lijn. Dat heeft kpn bevestigt en aan jouw kant gerepareerd. Nu moet nog het een of ander in de telefooncentrale gebeuren of is al gebeurt.. Indien het probleem niet is verholpen (en dus de lijn morgen weer utivalt) weer stevig met online bellen. Geef je nog eens de intrainwaarden van het modem door? Kunnen wij het analyseren. "Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
corinne |
Geplaatst op 28 July 2013, 19:16
|
Activiteit » ommen » 7731 VH » huawei Berichten: 15 Lid sinds: 11 Feb 2013 |
Volgens de medewerker KS was alles gerepareerd Belde een dag later en toen werd het doorgestuurd naar de TD die me een uur later een mail stuurden 'probleem opgelost' Zo ettelijke keren en uren aan de foon gehangen en elke keer hetzelfde geneuzel Heb meerdere malen gevraagd naar een Trouble Shooter on the floor maar die krijg ik niet te spreken net als de Td die ook al meerdere malen terug zou bellen maar nooit heeft gedaan Morgen de laatste poging en ik weet nu al dat ik weer wordt afgescheept want als ik bel is er verbinding en ik moet bellen als er geen verbinding is maar dan ben ik werkmatig onbereikbaar want gemiddeld hang je toch 20 - 30 minuten aan de foon omdat er blijkbaar niet terug gekeken kan worden op een meldings - casenummer. Ik heb er daar slecht 89 van :-) Verbindingsstatus Help DSL synchronisatiestatus Verbonden Verbonden gedurende 03:59:10 Lijnstatus Help Upstream lijnsnelheid (kbit/s) 1028 Downstream lijnsnelheid (kbit/s) 13166 Verbindingstype ADSL2+ Kanaaltype Interleaved Upstream SNR (d 6.9 Downstream SNR (d 6.1 Upstream uitgangsvermogen (dBmV) 12.3 Downstream uitgangsvermogen (dBmV) 19.8 Upstream CRC fouten 74 Downstream CRC fouten 321109 Upstream FEC errors 875055 Downstream FEC errors 884075 Lijn Demping Status Help Upstream demping (d 16.6 Downstream demping (d 32.5 |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 28 July 2013, 19:49
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Snap het. Via de normale weg loop je steeds tegen dezelfde muur aan. Zo blijf je zitten met de problemen waar geen eind aan komt. Nog een laatste vraag die je vaker moest beantwoorden: Hoe ziet je aansluiting eruit van je ISRA punt naar je modem? Welke kabels heb in gebruik? Woon je in een normaal huis of appartement/flat? Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WEGVALLENDE VERBINDING', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wegvallende internetverbinding met bijzondere log | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 11 Feb 2020 |
Wifi verbinding voor mijn pc. | WiFi | : 2 | 03 Jan 2020 |
Wel verbinding, geen internet | Storing | : 1 | 30 Dec 2018 |
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding | Opleveringsproblemen | : 4 | 07 Dec 2018 |
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit | Storing | : 6 | 02 Dec 2018 |
Advertentie