obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
geen poort toewijzing
mricecool60
hallo
ik heb zins kort de hg655d gekregen en ik zit met het probleem dat er geen tabblad poort toewijzen staat Cry

ik heb een foto :
 
mricecool60
foto :
 
Lutz
Ik zie geen foto ...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
mricecool60
jo1kUploaded with ImageShack.com


sorry ging iets mis
 
Lutz
Dan heb je zeker de nieuwe firmware geïnstalleerd? Er staat hier ergens nog de oude versie. Probeer het met de versie B023 nog een keer.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
mricecool60
dat heb ik geprobeert maar dan staat het er nog niet Shock
 
Lutz
Met de oude versie kon je porten toewijzen en is er een uitgebreide draad op dit forum.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Dat tabje staat nu onder BASIS -> Firewall..
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
mricecool60
maar het lijkt er op dat hij het niet doet Think
ik heb wat poorten open gezet en getest maar dan doen ze het niet allemaal
mijn ftp zerver is ondertussen up maar mijn site nog niet Shock
p.s. ik test met : http://www.whatsmyip.org/port-scanner/
 
I R Baboon
Dan toch nadere uitleg hoe de poort regel uit ziet.
Of een screenshotje..
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen poort toewijzing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie