obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wilt u hulp bij het aansluiten van uw digitale TV onvanger op Tv of stereo versterker installatie? Probeer het hier.
 Onderwerp afdrukken
Smartcard Activeren
Beetle
Dag, ik heb een vraag inzake digitenne van online, vanwege het niet tijdig kunnen uitleveren van de Harddiskrecorder hebben we eerst een tijdelijke smartcard ontvangen, gisteren hebben we alsnog de harddiskrecorder ontvangen incl. nieuwe smartcard. De tijdelijke smartcard heb ik nu gedeactiveerd maar ik probeer nu de nieuwe smartcard te activeren maar dit gaat niet. (Ik heb al circa een half uur gewacht nadat ik de tijdelijke had gedeactiveerd, het aanklikken van de activeringslink werkt niet, wie kan mij het juiste antwoord geven?? alvast hartelijk dank GrJohan
 
CnC
Lijkt op een foutje in de pagina.

Wis de cache van de browser even en accepteer tijdelijk alle cookies. Herlaad die pagina en probeer het nogmaals. Als dat niet werkt bel dan even de klantenservice.

Het zou kunnen dat vanwege leveringsproblemen met de harddiskrecorder het smartcardnummer niet goed geregistreerd is bij jouw abonnement. Dan zullen ze dat moeten laten aanpassen, in de tussentijd kun je de tijdelijke kaart gebruiken.
 
Beetle
Oke, geprobeerd maar werkt niet, de tijdelijk pas evenals de nieuwe pas werken overigens wel gewoon in de TV, de zenders doen het gewoon. De reden dat ik de pas wil activeren is omdat de harddiskrecorder het niet doet, terwijl alles correct is aangesloten en geinstalleerd.
 
CnC
Houd er rekening mee dat een niet geactiveerde pas altijd zal werken, zo'n 10 dagen. Dat is een soort testmodus om uit te testen of het apparaat en het ontvangst goed is.

Wat aan je harddiskrecorder werkt niet?
 
Beetle
"Opname niet mogelijk, er is geen HDD aangesloten"

Maar alles is wel aangesloten.

Vwb de activering van de Smartcard, vanmorgen werkte de de-activatieknop van de tijdelijke pas wel, maar nu werkt deze ook niet meer als ik'm bijvoorbeeld weer wil activeren. Kortom het heeft wel gewerkt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Smartcard Activeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoe Digitenne smartcard activeren zonder 0900 nummer te bellen? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 3 26 okt 2013
Smartcard Algemeen : 8 13 apr 2013
In gesprek toon activeren als ik bel Algemeen : 12 04 feb 2009
Wirelss kaart activeren? Algemeen : 16 17 jun 2008
Advertentie