obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Smartcard
Bloem1@
Hallo allemaal,

Online heeft tegen mijn wil in mijn smartcard geactiveerd nu kan ik mijn tv ontvanger niet meer terug sturen maar dat kon toch al niet want er zit geen bedenktijd op.. De vierde besteld en de vijfde geannuleerd maar dat geld voor Hub niet koop op afstand... Maar mag dat zomaar ik dacht Day je zelf je smartcard moest activeren.. Ook is mij niet gewezen op de bedenktijd dus zou ik 3 maanden de tijd hebben nu las ik hier.. Online is onredelijk naar de overeenkomst heb je schijnt 7 dagen maar na weken komen de spullen thuis en geen harddiscrecorder maar een tv ontvanger met losse harde schijf maar ze zit er aan vast dus uit pure ellende gebleven met dubbele kosten bij 2 providers.. Na 1 dag zeg ik dus tweede ontvanger voor tv op en men activeerd gewoon de smartcard.
Dus mag Online dit gewoon smmartcard activeren terwijl ze weten dat ik geannuleerd heb?
Heb ik nu nog 3 maanden om op te zeggen omdat ze niet gezegd hebben van bedenktijd?
Ik wilde gewoon contact door betalen maar ze zijn zo grof en onbehulpzaam dat ik er aan denk min rekening te blokkeren..
Wat kan ik doen om mijn recht te krijgen?
Online mag toch ook niet leveren als ik van te voren aan geef dat ik hun service niet wil waarom dan toch alles activeren Internet,tv en bellen.. Ruim voor mijn contact in ging toen de spullen geleverd waren ben ik geschrokken en gezegd ik betaal door maar lever aub niet en toch doen

HELPBye-sad
 
I R Baboon
Begin eerst eens met het begin. Want nu kan ik geen touw eraan vastknopen.


Wanneer en vooral WAT heb je besteld bij Online?

En hoe zit of zat het met de andere provider?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Bloem1@
6weken geleden van kpn naar Online anno afgesloten Online zou overstapservice regelen hebben ze niet gedaan nu ben ik blij van niet.... Maar toen ik vorige week alles thuis kreeg,modem,Antenne,tv ontvager, en harde schijf ben ik geschrokken van Antenne niet gelezen maar Ok is eigen schuld maar harde schijf en tv ontvanger is geen harddiscrecorder en zoiets als digitenne wilde ik niet dus kon gebeld en gezegd ik blijf bij jullie.. Online gebeld een gezegd niet gaan leveren ik betaal abo en spullen maar niet gaan leveren op 8 april jl het wad toen 5 april.. Op 4 april tweede tv ontvanger gevraagd want ik Haaf de spullen nog niet thuis waar ik zo van schrok.. Maar Online zet toch door een gaat leveren terwijl ik gezegd had ik betaal gewoon maar levert niet aub.
De dag na bestelling van tweede ontvangst de ontvanger geannuleerd maar ging niet voor hun teld koop op afstand niet.. Dus mag Online zelf smartcard activeren terwijl ze weten dat ik de spullen niet wil is voor mij iets van dwarsliggen.
Ik ga de 19de weer terug naast kpn dat loopt nog steeds maar Online heeft mijn lijn geblokt kpn kan nu niet leveren.. Het gast mij puur om dat je niks terug kunt sturen en misleidende reclame op de site staat Daarom ben ik erin getrapt... Mijn goedwil een plicht om financieel goed te doen en nog liggen ze dwars..
Als je na 5 weken de spullen van tv bellen en Internet thuis krijgt kun je niet terug je hebt dam al 4 weken getekend het contact voor gelukkig maar 1 jaar.. Ik wil minimaal tweede ontvanger terug sturen en Day bedrag niet laten afschrijven ben ik dan onredelijk? Ik betaal zoals het Hoores eb toch smartcard hebben ze geactiveerd ongevraagd ook bij de eerste tv ontvanger wat een harddiscrecorder moest zijn... Mag Online dit ondervraagd doen.... Mag Online zonder terugstuur optie de spullen leveren?
Kam ik nog iets doen?
Ja is teveel om te schrijven... Sorry.
Graag uw antwoord

Automatisch samengevoegd met vorige post op: april 12 2013 16:30:18:
Sorry voor typefouten is swype op telefoonCry
Gewijzigd door Bloem1@ op 12 april 2013, 16:30
 
I R Baboon
Bedankt, dit maakt het wat duidelijker.

Je wilt dus bij Online weg en desnoods ben je bereid de boete ervoor te betalen.
En je wilt geen apparatuur meer ontvangen van Online.

Moeilijke zaak. Je bent een contract aangegaan en je hebt je normale bedenktijd laten verlopen.
Dus nu zit je vast aan het contract.
Je kan het contract voortijdig beëindigen als je dat wilt, maar dat moet je expliciet aangeven.
Je krijgt dan automatisch een laatste factuur met de resterende maandbedragen van je contract.
Dus ik schat minimaal 10x nog het maandbedrag. Een heel dure keuze.
Dan kan je overstappen naar een andere provider als je dat wilt.

Dus je moet geen tuners annuleren, maar je contract opzeggen/afkopen. Dat moet je aangeven aan de helpdesk.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Bloem1@
Bedankt voor antwoord

Dus ik kan alles in één x afbetalen maar hoe hoog zou de boete zijn denkt u?
Ik heb het helemaal gehad met Online die elke x ander antwoord op zelfde vraag hun leugens en bedrog ik ga al op 19 april over naar kpn ik heb fout gemaakt en wil aan min verplichtingen voldoen maar vind wel Dat hun ook reëel moeten blijven maar mogen hun zelf de SmartCard activeren?
Fijn weekend hè
Gritjs
 
I R Baboon
Wat moet je per maand betalen?

Je zorgen over de smartcard begrijp ik niet zo goed.
Zulke smartcards kan je activeren, maar weer de-activeren.
Dus die kan je gewoon mee terugsturen samen met het ontvangen pakket.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Bloem1@
Dat is het probleem ik kan niets terug sturen want ik heb niet getekend voor pakketje dat heeft de Post zelf gedaan e n ook wilde ik het niet activeren want omdat het geactiveerd is kunnen hun er niets meer mee..u Moet begrijpen dat ik voor dat mijn abo in ging ik aangegeven heb dat ik niet wilde dat er ook maar iets geactiveerd zou worden en geleverd en ik wel zou betalen.
Het is belangrijk om te weten of hun het zelf mogen doen of alleen ik Kaart activeren bedoel ik anders hebben ze me bewust te pakken genomen.
Ik wilde alles terug sturen maar kon niet geen regels over koop op afstand en ook geen mail of wat dan ook gehad dat je er 3 maanden onderuit kan als nergens op gewezen word op de voorwaarden een natuurlijk staat dit ook niet bij de voorwaarden dat dit kan.
Hun zeggen dat hè dat je wel terug kan sturen maar je toch gewoon betaald voor tv ontvanger,modem,Antenne harde schijf... Klopt gewoon niet denk ik
 
I R Baboon
De bedenkt termijn staat in de voorwaarden vermeld en is algemeen bekend.
Dus je hebt geen termijn van drie maanden.

Als ik van het goedkoopste pakket uit ga met telefonie en tv, dan moet je
zeker €340 betalen om je contract af te kopen.
Lijkt mij erg veel geld.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Smartcard', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Smartcard Activeren Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 5 26 okt 2013
Hoe Digitenne smartcard activeren zonder 0900 nummer te bellen? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 3 26 okt 2013
Advertentie