Onderwerp bekijken
Usenet en Online, post hier je ervaringen en hulp vragen met betrekking tot nieuwsgroepen.
Pagina 2 van 2: 12
|
Usenet/nieuwsgroep werkt niet meer?
|
|
Lexzie |
Geplaatst op 17 May 2014, 01:10
|
Activiteit » Zwijndrecht » 3335 VH » Internet » Huawei HG655D Berichten: 14 Lid sinds: 30 Dec 2013 |
Quote I R Baboon schreef: Mag ik de intrainwaardes hebben van je modem? Dan kijk ik eens wat er precies aan de hand is. Sorry dat ik niet geantwoord heb, maar ik snap niet wat je wilt weten. Huidige down- en upsnelheid? Die had ik al vermeld toch? (19/1 MB/sec) SuperSnel Internet klinkt mooi. In de praktijk kan dat dus toch niet iedereen krijgen ook al zei de postcodecheck van wel.
|
|
|
Lexzie |
Geplaatst op 17 May 2014, 12:07
|
Activiteit » Zwijndrecht » 3335 VH » Internet » Huawei HG655D Berichten: 14 Lid sinds: 30 Dec 2013 |
Quote Lexzie schreef: Quote I R Baboon schreef: Mag ik de intrainwaardes hebben van je modem? Dan kijk ik eens wat er precies aan de hand is. Sorry dat ik niet geantwoord heb, maar ik snap niet wat je wilt weten. Huidige down- en upsnelheid? Die had ik al vermeld toch? (19/1 MB/sec) Ik bedoel Mb/sec uiteraard. SuperSnel Internet klinkt mooi. In de praktijk kan dat dus toch niet iedereen krijgen ook al zei de postcodecheck van wel.
|
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 17 May 2014, 14:18
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Inloggen in het modem -> Status -> WAN -> tab xDSL. Daar staan de intrainwaardes. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 18 May 2014, 13:55
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Over twee topics één en dezelfde vraag verdelen heeft geen zin. Daarom sluit ik deze en gaan we hier verder: Welke snelheid zal ik halen max ? Gewijzigd door I R Baboon op 18 May 2014, 14:07 Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Usenet/nieuwsgroep werkt niet meer?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Inbuild chromecast niet gevonden | Algemeen | : 1 | 16 Jun 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 Jun 2020 |
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 26 Nov 2019 |
Advertentie