Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
Internet uitval na enkele minuten
|
|
kerim6155 |
Geplaatst op 26 January 2014, 17:52
|
Activiteit » ULFT » Huawei HG655D Berichten: 5 Lid sinds: 26 Jan 2014 |
Geachte Online gebruikers, Ik heb een internet aangesloten bij Online. Het werkte perfect sids 3-4 dagen. Mijn DNS valt steeds uit. ik krijg steeds melding dat de DNS niet goed is. Ik zit vaak op Teamspeak 3, ook daar staat dat een DNs fout is opgetrede. Internet valt uit voor 4-5 minuten en dan kan ik er weer op. Maar het stoort mij! Ik heb op internet rond gekeken om het te herstellen, maar nogsteeds het zelfde probleem. Mijn verzoek aan iemand is: KUNT U MIJ HELPEN MET DE DNS PROBLEEM?? M.V.G Kerim6155 |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 26 January 2014, 18:30
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Heb je de modem in fabrieksinstelling gehouden of iets veranderd? Wordt het beter indien je een keer een reboot doet? Je kan ook proberen in het modem de DBNS server van Google te gebruiken: 8.8.8.8 en 8.8.4.4 zijnd e IP adressen "Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
kerim6155 |
Geplaatst op 26 January 2014, 19:18
|
Activiteit » ULFT » Huawei HG655D Berichten: 5 Lid sinds: 26 Jan 2014 |
hoe bedoel je? ik heb 100 keer fabriekinstellingen gedaan, maar dit : Je kan ook proberen in het modem de DBNS server van Google te gebruiken: 8.8.8.8 en 8.8.4.4 zijnd e IP adressen snap ik niet. kunt u et in stappen uitlegge? |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 27 January 2014, 18:07
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Behalve de DNS servers van Online kan je ook adere DNS servers gebruiken. Zet b.v. het ip adres van je computer vans op 192.168.1.10, als mask stel je in 255.255.255.0 en als DNS server adressen gebruik je: The Google Public DNS IP addresses (IPv4) are as follows: 8.8.8.8 8.8.4.4 Het voordeel van deze optie is dat je later weer makkelijk DHCP kan aanzetten. Alternatief kan je misschien in het Huawei onder de TAB WAN de DNS server adressen overschrijven door de 2 adressen boven. Vervolgens moeten herstarten en controleren, of de DNS adressen nog erin staan. Computer opnieuw starten en testen. Extra leesvoer in het Engels: [url]http://www.tech-faq.com/public-dns-servers.html [/url] "Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet uitval na enkele minuten', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem | Algemeen | : 2 | 13 Jan 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Advertentie