Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Instabiel internet
|
|
MrEryigit |
Geplaatst op 14 March 2014, 10:04
|
Activiteit » Amsterdam » Internet » Huawei HG655D Berichten: 2 Lid sinds: 14 Mar 2014 |
Ik heb sinds zomer 2013 een abonnement bij Online.nl. Ik had er nooit last van en kon lekker snel downloaden en surfen. Maar sinds ongeveer 1 maand geleden (februari) is mijn internet vreselijk instabiel geworden. Tijdens het gamen heb ik delay waardoor het niet meer prettig is om te gamen. Af en toe valt mijn internetverbinding ook weg (famous driehoek met uitroepteken). Ik heb geprobeerd contact op te nemen met Online door te mailen. Hiervoor moest ik inloggen. Dus heb ik snel effe gezocht naar mijn inloggegevens en proberen in te loggen waarbij ik een foutmelding kreeg dat de gebruikersnaam of wachtwoord verkeerd was. Hierdoor ben ik natuurlijk behoorlijk kwaad geworden en heb het die dag opgegeven. 2 dagen geleden opnieuw proberen in te loggen en deze lukte het wel. Nadat ik was ingelogd ben ik naar de Klantenservice pagina gegaan en heb aangegeven dat ik problemen had met mijn internet waarbij ik werd ge-redirect naar een pagina waarop stond dat dit probleem alleen d.m.v een telefonisch gesprek opgelost kon worden. Dus kreeg ik weer een kwade bui omdat ik bij mijn vorige provider (Tele2) door de klantenservice werd opgehouden aan de telefoon voor 40 minuten waarna er werd besloten een monteur gestuurd te worden. Dus 2 dagen geleden heb ik weer opgegeven. Vandaag had ik weer vreselijk last tijdens het surfen waarbij pagina's bijna niet meer laadden. Dus heb ik net toch maar desperate zitten het klantenservice nummer te typen op mijn telefoon (0900-9515). Wat ik aan de lijn kreeg was een auto-response met het bericht: "Deze gesprek kan niet worden voldaan, belt u onze klantenservice a.u.b.". Tuurlijk...ik bel de klantenservice en krijg te horen dat ik de klantenservice moet bellen. Ik weet dus nu niet meer wat ik precies moet doen. Ik dacht misschien aan het overstappen naar een andere provider. Omdat andere providers op 1 of andere manier toch je oude provider kunnen bereiken. Ik heb nu goed advies nodig. Mvg, MrEryigit |
|
|
Roroko |
Geplaatst op 14 March 2014, 15:43
|
Activiteit Berichten: 25 Lid sinds: 19 Jan 2012 |
Je kunt je aanmelden op http://www.klachtenkompas.nl en daar je klacht plaatsen bij online. Hier reageren ze altijd op je klacht en het is gratis. Als je kijkt op klachtenkompas dan zie je daar dat veel mensen dit probleem hebben met online waaronder ikzelf. Hier valt het internet ook geregeld weg voor een paar minuten en dat een paar keer per dag. |
|
|
MrEryigit |
Geplaatst op 14 March 2014, 17:13
|
Activiteit » Amsterdam » Internet » Huawei HG655D Berichten: 2 Lid sinds: 14 Mar 2014 |
Ik zal mijn klacht daar neerzetten. Dankjewel. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Instabiel internet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Internet valt steeds weg | Storing | : 4 | 18 Nov 2019 |
Advertentie