obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier je vragen over email
 Onderwerp afdrukken
Onine free email account kan niet meer inloggen
Lio
Al jaren heb ik een gratis online emailadres. Nu kan ik sinds een paar dagen niet meer inloggen in de webmail: "The username or password is incorrect" de verwijzijng naar www.online.nl/e-mailwijziging werkt echter ook niet. Is de gratis email helemaal opgeheven of is er een storing? Ik zit ver in het buitenland dus bellen is een kostbare zaak. Ik heb geen enkel bericht gehad over een opheffing en er zit best belangrijke email in de box.

Ook al via de mijn online een nieuw wachtwoord aangemaakt, dat wordt ook niet geaccepteerd.

help!
 
Tiger

Quote

Lio schreef:

Al jaren heb ik een gratis online emailadres. Nu kan ik sinds een paar dagen niet meer inloggen in de webmail: "The username or password is incorrect" de verwijzijng naar www.online.nl/e-mailwijziging werkt echter ook niet. Is de gratis email helemaal opgeheven of is er een storing? Ik zit ver in het buitenland dus bellen is een kostbare zaak. Ik heb geen enkel bericht gehad over een opheffing en er zit best belangrijke email in de box.

Ook al via de mijn online een nieuw wachtwoord aangemaakt, dat wordt ook niet geaccepteerd.

help!


Gratis op de 1e rij is al lang niet meer en eigenlijk had je zeker moeten weten dat dit ook niet lang goed zou gaan.
Waarom ook niet een gmail account of Hotmail aangemaakt dan had je met geen enkele provider een probleem zeker wat belangrijke mail betreft.

Dit betekent dus dat je het beste een mailaccount kan hebben wat provider onafhankelijk is want als je een switch wilt maken van provider blijft je mailadres gewoon bestaan en je hebt geen extra werk om dat iedere keer om te zetten.
 
Lio
Eerst was het (1995) dolfijn.nl. toen werd het overgenomen door ilse.nl, daarna door wannadoo.nl, toen werd het orange.nl en uiteindelijk online.nl. Ze hebben beloofd dat het gratis bleef ze hebben nooit gezegd (in een email) dat het zou worden opgeheven. Ja ik heb ook gmail, maar de interface van online.nl is perfect. Gmail is nogal knullig en nodeloos ingwikkeld, op de android tablet al helemaal achterlijk.
 
Lutz
Indien je dat op papier hebt dan kun je ze erop aanspreken. Anders moet je het kunnen aantonen, b.v. d.m.v. emails.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Lio
Het gekke is dat ik nu ontdekt heb dat ik nog wel een extra emailadres kan aanmaken en dat werkt ook nog. Alleen mijn op 1e emailadres is niet meer in te loggen. Misschien is het toch een technische storing. Het is begonnen toen ik overschakelde van de gewone versie (html) naar de geavanceerde versie. Plotesling eraf gegooid..
 
I R Baboon
Als je nog steeds een mail kan sturen naar dat dolfijn adres zonder een foutmelding, moet het nog actief zijn.
Ik denk dat je toch contact moet opnemen met Online hierover.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lio
Dat ga ik ook doen als ik weer in Nederland ben, vanaf hier is het 1,50E per minuut, niet lekker als je 20m minuten in de wacht zit, helaas is de klantenservice van Online niet per email te bereiken voor dit soort vragen.

PS al die oude adressen werken niet meer, alleen de .online adressen werken nog.
 
I R Baboon
Probeer eens dit adres om in contact te komen met Online: ksnob1@online.nl
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Tiger

Quote

Lio schreef:

Het gekke is dat ik nu ontdekt heb dat ik nog wel een extra emailadres kan aanmaken en dat werkt ook nog. Alleen mijn op 1e emailadres is niet meer in te loggen. Misschien is het toch een technische storing. Het is begonnen toen ik overschakelde van de gewone versie (html) naar de geavanceerde versie. Plotesling eraf gegooid..


Als je 2e mailadres WEL werkt kloppen dan nog wel de instellingen van het 1e mailadres ??? en weer terugschakelen naar de gewone versie werkt het dan ook niet meer ?.
 
Lio
Van het eerste emailadres kun je bij "mijn online" alleen het wachtwoord veranderen. Pas bij het inloggen op de webmail krijg je de keuze tussen de diverse versies, Allemaal geprobeer. ook op Android.

Update: ze lezen zeker mee op het forum want nu kan ik ook niet meer in mijnonline inloggenShock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onine free email account kan niet meer inloggen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
Hoe sip account aanmaken op de Zyxel VMG8324-B10A Zyxel configuratie en problemen : 2 03 jan 2020
Advertentie