obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Huawei fail bij openzetten poorten
ronald1975
Beste,

Als ik portforwarding niet gebruik werkt m'n Huawei zoals het hoort (muv. Voip, zie mijn andere topic hierover).

Echter gebruik ik portforwarding dan wordt m'n Huawei instabiel en zal uiteindelijk vastlopen. Ik ben dan verplicht om de stroom eraf te halen, en na de boot zijn alle settings verdwenen (portforwarding, voip accounts etc.).

Wat is hier het probleem?

Gr.
 
I R Baboon
Zijn de settings ook weg als je stroom plotseling wegneemt terwijl de router nog prima functioneert?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
ronald1975
nee
 
I R Baboon
Dan ga ik ervan uit dat er geen hardware probleem is.

Welke firmware draai je op de Huawei?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
ronald1975
V100R001C02B050
 
I R Baboon
Dat is de laatste versie beschikbaar.

Wellicht dat het opnieuw flashen van die firmware deze symptomen kan verhelpen.
Ben wel een beetje benieuwd welke poorten de Huawei zo op de knieƫn kan krijgen...?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
ronald1975
Ik gebruik 888 en 8888 beide naar twee andere (interne) ip's op poort 80.
 
I R Baboon
Geen vreemde poorten of zo.

Flash de Huawei nog eens met de actuele firmware.
Kan je downloaden via de FAQ links bovenaan.
Misschien lost dat een interne fout op.

Bezig met torrents en dergelijke?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
ronald1975
Nee, ik doe niets vreemds. Opnieuw flashen ga ik sowieso doen, wellicht lost dat ook m'n VOIP problemen op (zie andere topic(s)).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei fail bij openzetten poorten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
Advertentie