obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Huawei HG655D + Linksys E1200 = doel: VPN netwerk
arifm
Hallo iedereen,

Dit is mijn eerste post op Online Forum.
Ik werd hier doorverwezen door Online Klantenservice. Blijkbaar konden zij niet al mijn vragen beantwoorden.

Ik wil graag een VPN netwerk opzetten thuis,, omdat ik binnenkort op stage ga in het buitenland. Bestemming is China en er is veel internetcensuur, vandaar mijn wens voor VPN. Zodat ik mijn thuisnetwerk en internet kan bereiken.

Daarnaast heb ik ook een Linksys E1200 router liggen. Die heeft een veel beter Wi-Fi signaal stabiliteit en die wil ik ook gebruiken voor de VPN netwerk.

Wie kan mij stap-voor-stap uitleggen hoe ik te werk moet gaan?

Met vriendelijke groet,
Arif Munaf
 
Lutz
Ik geef je in de eerste plaats niet veel kans met het online modem:

http://online.gebruikers.eu/forum/vie...ad_id=4827

Of het kan indien je de Linksys router het VPN laat opzetten weet ik niet.

In het Engels heb ik nog gevonden: http://www.ehow.com/how_5163691_confi...nksys.html

Indien je naar China gaat dan moet je of Chinees of Engels spreken, denk ik.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
VPN moet je zien als een beveiligde verbinding tussen twee punten.
Dat kan een netwerkapparaat zijn zoals een PC, router, NAS of een tablet.
Je moet eerst plannen met welke apparaten je wilt gaan werken.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei HG655D + Linksys E1200 = doel: VPN netwerk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
Advertentie