obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Huawei - Samsung Tablet
leo65
IK probeer WiFi in te stellen op mijn Samsung tablet vgls de Huawei instructie die geschreven is voor een LG Optimus en als voorbeeld voor Android is gegeven met mededeling dat het voor andere apparaten anders kan zijn. De instructie kan ik nagenoeg volgen SSID ingevuld en WPA2 key ingevuld en als ik dan verbinding wil maken wordt medegedeeld dat er geen verbinding is??
Kan iemand mij met dit probleem bijstaan?? Ik krijg geen draadloze verbinding op mijn Samsung Tablet!!!!!Boxing
 
Tiger

Quote

leo65 schreef:

IK probeer WiFi in te stellen op mijn Samsung tablet vgls de Huawei instructie die geschreven is voor een LG Optimus en als voorbeeld voor Android is gegeven met mededeling dat het voor andere apparaten anders kan zijn. De instructie kan ik nagenoeg volgen SSID ingevuld en WPA2 key ingevuld en als ik dan verbinding wil maken wordt medegedeeld dat er geen verbinding is??
Kan iemand mij met dit probleem bijstaan?? Ik krijg geen draadloze verbinding op mijn Samsung Tablet!!!!!Boxing


Als je een wifi verbinding wilt maken met je Samsung tablet zet je eerst de wifi aan van je tablet daarna klik je op de router in het overzicht in dit geval je Huawei en daarna geef je alleen de WPA2 code van je router in dan moet je verbinding krijgen zo simpel is het.
 
leo65
Als ik op de "'als nieuwe router in het overzicht toegevoegde"' Huawei druk wordt er aangegeven " niet in bereik" . Verder valt geen handeling meer te verrichten dan af te sluiten. Er is wel een lijst met een stuk of 10 beveiligde netwerken. De mededeling niet in bereik verschijnt zodra ik het Huawei netwerk ingeef op het tablet.
 
Tiger

Quote

leo65 schreef:

Als ik op de "'als nieuwe router in het overzicht toegevoegde"' Huawei druk wordt er aangegeven " niet in bereik" . Verder valt geen handeling meer te verrichten dan af te sluiten. Er is wel een lijst met een stuk of 10 beveiligde netwerken. De mededeling niet in bereik verschijnt zodra ik het Huawei netwerk ingeef op het tablet.

Je hoeft geen netwerk in te geven van je eigen router alleen de WPA2 code van je router ik neem toch aan dat jij in huis toch zeker je eigen router kan zien als je de wifi van je tablet hebt aan staan het enigste wat je moet doen is je eigen router aan klikken in het overzicht van de routers die je op het scherm ziet en dan de code ingeven als dit niet gaat is er iets met je router niet in orde.
 
leo65
Ik zit naast het modem. Via kabel naar een laptop werkt alles normaal. Als ik op mijn tablet de WiFi aanzet verschijnt het Huawei netwerk niet in de lijst van netwerken. Dus kan ik ook de WPA sleutel niet ingeven. Zou het dan toch aan het modem liggen?????
 
Tiger

Quote

leo65 schreef:

Ik zit naast het modem. Via kabel naar een laptop werkt alles normaal. Als ik op mijn tablet de WiFi aanzet verschijnt het Huawei netwerk niet in de lijst van netwerken. Dus kan ik ook de WPA sleutel niet ingeven. Zou het dan toch aan het modem liggen?????

Staat de wifi van het modem wel aan !!!!!!!!!!!!! want als dat uit staat zie je hem inderdaad niet.
 
leo65
Misschien een domme vraag. Hoe zet ik de wifi van mijn modem aan???
 
Tiger

Quote

leo65 schreef:

Misschien een domme vraag. Hoe zet ik de wifi van mijn modem aan???

Domme vragen bestaan niet, links aan de zijkant kan je de wifi aanzetten het bovenste knopje is van de WLAN dan gaat ook het lampje aan de voorzijde branden.
Succes
 
leo65
Allereerst ik stel de reacties zeer op prijs. WLAN heb ik reeds meermaals ingedrukt maar het lampje aan de voorkant gaat na 1 tot 2 seconden weer uit en verbinding ontstaat niet.
 
leo65
Ten einde raad Online zelf gebeld. Daar heeft men mij een aantal instellingen laten wijzigen. Nu heb ik WiFi op mijn Samsung tablet. Bedankt voor de hulp.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei - Samsung Tablet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
Advertentie