Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon
|
|
Lutz |
Geplaatst op 14 June 2015, 18:10
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Heeft het ooit gewerkt toen het werd opgeleverd en wat is dan gebeurd zodat het nu niet meer werkt?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
lanting73 |
Geplaatst op 14 June 2015, 19:05
|
Activiteit Berichten: 20 Lid sinds: 13 Jun 2015 |
Ja het heeft wel gewerkt maar de eerste liep vast na dat ik een gast account Had aangemaakt en daarna bleef de modem booten En resetten wilde ook niet. Daarna hebben we een nwe gekregen maar de laatste 2 weken hadden we regelmatig geen Wi-Fi op onze telefoon terwijl het signaal wel goed was dus ik dacht zo slim te zijn om de nieuwste firmware er op te zetten maar dat was geen slimme zet . Dus nu geen internet meer dus dat wordt morgen bellen. Ook de simpelste dingen als je wpa code veranderen of je ssid raakt hij al van streek of loopt hij vast. Ze mogen van mij wel een ander merk geven waar je wat meer mee kan doen dan met deze. Had al gelezen op deze site dat het een kwaal is van deze modems |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 15 June 2015, 11:46
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Ik wens je veel sterkte en succes met je derde modem / router.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
lanting73 |
Geplaatst op 15 June 2015, 12:52
|
Hahaha Nou het waren hele goede modems volgens online. Ja zo lang je der niks veranderd pff Nou hang mijn sitecom er wel achter want die kun je gewoon instellen Ze wilden geen gegevens geven zo dat ik zelf mijn eigen modem kon programmeren. Dat was niet de bedoeling |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 16 June 2015, 12:49
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Juist procedure gevolgd? Eerst fabrieksreset. Dan config bestand van zijpieo in laden. Herstart modem. Telefonie zijn voor elke klant aparte instellingen en wachtwoorden. Die kan je alleen uit de oorspronkelijke config halen van de Online firmware. En dan copy/paste naar de nieuwe config overzetten. Heb je de originele config niet? Dan ben je overgeleverd aan de klantenservice van Online. Als uiterste oplossing ben je weer aan een nieuw Online modem toe. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
lanting73 |
Geplaatst op 16 June 2015, 13:05
|
Ja de originele config heb ik nog Maar die wil niet geladen worden Dus als ik het goed begrijp kan ik die config Plakken in de config die hier te halen valt? |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 16 June 2015, 14:02
|
Mooi. In de Online config staan alle gegevens voor je WAN verbinding en telefonie instellingen. Vergelijk beide configs en zet met copy/paste de WAN netwerkinstellingen over. Wel eerst altijd een backup maken van de originele config! Kan je altijd terugkeren naar het begin als iets mis gaat. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
lanting73 |
Geplaatst op 16 June 2015, 16:15
|
Dat had ik al geprobeerd maar de oude config is vele Malen groter dan de huidige config dus dan kom ik Op de vraag weer Welke gegevens zijn belangrijk voor je modem zo dat Je weer kunt internetten? Ik was al zo ver dat de modem weer verbinding had Maar had nog geen internet. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 16 June 2015, 17:24
|
Ik heb zelf deze ZyXEL niet, maar dit zou ook in jouw config moeten staan. Code Download source
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
lanting73 |
Geplaatst op 16 June 2015, 22:12
|
Wat ik al zei de orginele config is vele malen groter dan de kale ik zie de gegevens wel staan maar dat is zo veel dat het onbegonnen werk is alles na te gaan en te kopieren |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
FreshTomato Netgear R7000 configuratie | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 14 Mar 2023 |
Fritzbox instellen voor interactive TV | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 24 Jul 2022 |
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
VMG8324-B10A USB support | Zyxel meer apparaten aansluiten | : 2 | 03 May 2021 |
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 21 Apr 2021 |
Advertentie