Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
Pagina 2 van 2: 12
|
Fritzbox 7340 kan wel bellen maar niet meer gebeld worden sinds 17-11-2014
|
|
dutch flash |
Geplaatst op 22 November 2014, 11:28
|
Activiteit » Rotterdam » FRITZ!Box 7490 Berichten: 109 Lid sinds: 21 Aug 2010 |
Quote blaxid schreef: Mijn Fritz kan weer bellen en gebeld worden Ik heb het volgende gedaan: Verwijder de oude telefoon instellingen en maak vervolgens een nummer aan en vul deze als volgt in: (ACCOUNT INFORMATION) Telephone provider = Other provider internet telephone number = jou telefoon 10 cijfer telefoon nummer ( dus zonder landnummer 0031 ) Username = jou telefoon 10 cijfer telefoon nummer ( dus zonder landnummer 0031 ) Password = jou password welke je van online hebt ( zichtbaar in jou Huawei modem met firefox webdeveloper ) Registrar = en.telio.nl Proxy server = en.telio.nl (TELEPHONE NUMBER FORMAT) DTMF transmission = Automatically vink aan: Always register via an internet connection. zet je instellingen vast en je kan weer bellen. hopelijk zijn hier meerdere forum leden mee geholpen. succes Blaxid Toppie het werkt weer na behoren. Ik heb geen ADHD, heb VDSL2 is al snel genoeg.
|
|
|
Mihai |
Geplaatst op 28 November 2014, 20:33
|
Activiteit » Leidschendam » Alles in 1 » FritzBox 7490 » TV Basis Berichten: 9 Lid sinds: 28 Nov 2014 |
Thank you. IT WORKS !!! Just a note: If you have multiple VoIP numbers set on the FritzBox, you may need to delete and re-create them to bring the online.nl number on top. |
|
|
jms319 |
Geplaatst op 01 December 2014, 07:51
|
Activiteit » Ergens boven Amsterdam » Internet » Fritz!Box 7390 (eigen modem) Berichten: 125 Lid sinds: 28 Mar 2013 |
Blaxid, you made my day! Kwam er gisteravond laat achter dat binnenkomende lijnen sinds de wijzigingen afgelopen zaterdag in telefonie bij Online niet meer werkten. Vanmorgen vroeg dus mijn Huawei maar vast weer uit de opslag gehaald om daarmee de FB weer te vervangen indien nodig. Blijkt gelukkig niet nodig te zijn met jouw instellingen! 1000x dank voor jouw snelle vondst! Alles lijkt weer naar behoren te werken. Nog iemand dus die met jouw post is geholpen . jms319 |
|
|
Donkersg |
Geplaatst op 04 December 2014, 19:26
|
Activiteit » Ermelo » 3853ja » Internet » Fritzbox7360 Berichten: 1 Lid sinds: 24 Aug 2013 |
Dank je wel Blaxid! Goede post! Goed beschreven. Nu kan ik weer gebeld worden op m'n dects achter de Fritzbox7360 donkersg |
|
|
hendr07 |
Geplaatst op 15 December 2014, 20:07
|
Activiteit » Nederland » 5151GD » Internet » Huawei HG655D Berichten: 3 Lid sinds: 04 Oct 2013 |
Hoi Donkersg Bovenstaande uitgevoerd. En ik kan ook weer gebeld worden. Mijn fritzbox werkt weer perfect. Nog een maand of 4 en dan ben ik van 2 jaar drama bij ONLINE af. Groet Rik |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritzbox 7340 kan wel bellen maar niet meer gebeld worden sinds 17-11-2014', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox instellen voor interactive TV | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 24 Jul 2022 |
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Inbuild chromecast niet gevonden | Algemeen | : 1 | 16 Jun 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 Jun 2020 |
Advertentie