obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Geen draadloos netwerk
vosleq
Hallo,

Sinds eergisteren heb ik opeens geen Wi-Fi verbinding meer met mijn Huawei HG655d. Ik heb eerst gekeken of het aan mijn laptop lag, maar zowel mijn ps3 als mijn mobiele telefoon konden ook geen verbinding meer krijgen. Hij zendt het signaal wel uit (staat in de lijst van netwerken), maar verbinden doet'ie niet. Bedraad doet internet het wel. Ik heb inmiddels verschillende dingen meermaals geprobeerd:
-Poosje uit, daarna aan
-Resetknop
-Fabrieksinstellingen
-Kanalen veranderd
-Wi-Fi open gezet (zonder wachtwoord)
Maar tot op heden geen succes. Kan ik inmiddels concluderen dat de Huawei kapot is, of kan ik nog iets anders proberen?
 
Lutz
Installeer wifi analyzer op je android phone en kijk, of je netwerk wel of niet wordt uitgezonden. Ook kan je controleren, of je de kanaal frequencie kan veranderen.

Maar het kan best wel zijn dat de Huawei kapot is. In dat geval moet je met de klantenservice bellen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
vosleq
Bedankt voor je snelle reactie! Zal die twee dingen nog even proberen en anders een belletje plegen
 
I R Baboon
Tenzij er uitzonderlijke omstandigheden zijn, lijkt dit erg op een defecte Huawei.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen draadloos netwerk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie