obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Bellen naar internetnummer
Lutz
Ik heb even voor je in de handleiding van de st706voip gekeken:
http://www.technicolorgateways.nl/Pro...rGuide.pdf

Bekijk daar eens pagina 46 goed.

Het lijk mij alsof de st706voip naast voip bellen ook analog bellen ondersteunt. Misschien een instelling of een ontbrekende telefoonkabel tussen splitter en modem naast de dsl kabel tussen splitter en modem?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Klopt, ik kan me herinneren dat de 706 een ingebouwde splitter heeft.
Dat hadden de andere Speedtouch modellen niet. Daar moest je met een losse splitter werken.

@ mourikvj

Als je alleen maar een los toestel aansluit op de telefoon uitgang van de Speedtouch, werkt dan wel alles goed?
Waarschijnlijk levert het modem net te weinig spanning aan de Homevox.
Dan kan de Homevox het signaal niet oppikken.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
mourikvj
Ik weet niet goed wat ik hiermee moet.
Ik nu uitgezet, dat men mijn telefoonnummer kan zien.

Johnny
 
I R Baboon

Quote

mourikvj schreef:

Ik weet niet goed wat ik hiermee moet.
Ik nu uitgezet, dat men mijn telefoonnummer kan zien.

Johnny


Ik kan je niet helaas niet volgen.
Wat bedoel je precies?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
mourikvj
Er werd mij verwezen naar pagina 46 van het user manual (http://www.technicolorgateways.nl/Producten/Archief/Advanced/ST706/ST706sip_UserGuide.pdf)
maar ik weet niet wat ik daarmee moet.

Johnny
 
Tiger
Johnny,

Baboon vroeg jou het volgende,
.
Als je alleen maar een los toestel aansluit op de telefoon uitgang van de Speedtouch, werkt dan wel alles goed?
Waarschijnlijk levert het modem net te weinig spanning aan de Homevox.
Dan kan de Homevox het signaal niet oppikken.

.
Waarom reageer jij daar niet op!!!!!.
 
mourikvj
Omdat de Homefox prima werkt als er via het KPN nummer gebeld wordt.
Het probleem doet zich "waarschijnlijk" alleen voor via het Internet online nummer.
Het is door mijzelf moeilijk te controleren.
Ik heb de nummerherkenning nu uitgezet en men ziet dus niet mijn nummer meer.

Johnny
 
Tiger
Dat had je ook kunnen aangeven toen het gevraagd werd.
Het probleem is vaak dat er niet gedaan wordt wat men vraagt om zo tot een probleemoplossing te komen of men reageert eenvoudig niet meer op de vraagstelling.
Dit heeft dan weer tot gevolg dat topics langer dan nodig open blijven staan waar niemand mee geholpen is.
Dus als er iets gevraagd word over A geef dan b.v. geen antwoord over Z.
Dit is niet persoonlijk bedoelt maar in de jaren dat ik op dit forum kijk zie ik regelmatig dat er afwijkend op vragen gereageerd wordt die oplossend gericht zijn en daar is niemand mee gebaat.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bellen naar internetnummer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Internationaal bellen eerste maand niet mogelijk Klacht over Online : 2 06 aug 2017
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 07 dec 2016
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing : 16 05 dec 2016
Advertentie