Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
Overstap binnen contractperiode ADSL naar glasvezel
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 23 February 2015, 20:17
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Wat een gehannes, zeg. En dat alleen maar door software problemen bij Online. Klachtenkompas is geen slecht idee. Niet geschoten is altijd mis... Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Polaris |
Geplaatst op 26 February 2015, 18:43
|
Activiteit » leeuwarden » 8911HR » Internet » Huawei HG655D Berichten: 11 Lid sinds: 16 Jan 2015 |
Plaatsing op Klachtenkompas heeft echt geholpen. Lees de melding en de reacties van Online en mij. https://www.klachtenkompas.nl/onlinenl/overstap-adsl-naar-glasvezel-toegezegd-maar-iedere-keer-geblokkeerd Wachten is nog op opleverdatum. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 26 February 2015, 20:35
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Zo gaat ie goed... Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Polaris |
Geplaatst op 07 March 2015, 15:34
|
Activiteit » leeuwarden » 8911HR » Internet » Huawei HG655D Berichten: 11 Lid sinds: 16 Jan 2015 |
Aanvraag zit nu in het goede traject, maar nu (7-3) is het wachten nog steeds op de opleverdatum https://www.klachtenkompas.nl/onlinenl/overstap-adsl-naar-glasvezel-toegezegd-maar-iedere-keer-geblokkeerd |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 07 March 2015, 17:58
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Heb het hele verhaal op klachtenkompas.nl gelezen maar heb de indruk dat Online m.i. nog altijd niet in beweging wil komen en jou nog altijd aan het lijntje wil houden. Zeer triest dat een bedrijf zo met hun cliënten om gaat. Het management zou eens moeten kijken of de juiste mensen wel op hun plaats zitten en de bezem eens door de betreffende afdeling moeten halen. |
|
|
Polaris |
Geplaatst op 10 March 2015, 18:01
|
Activiteit » leeuwarden » 8911HR » Internet » Huawei HG655D Berichten: 11 Lid sinds: 16 Jan 2015 |
Status in stap 3! En heb mailtje ontvangen dat de lijn op 30-3 wordt opgeleverd. Er zit beweging in. Ik houd jullie op de hoogte. |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 11 March 2015, 19:04
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Zou fijn zijn als het dan inderdaad opgeleverd wordt na heel veel energie er ingestoken te hebben en 10 weken wachttijd. |
|
|
Polaris |
Geplaatst op 11 March 2015, 20:07
|
Activiteit » leeuwarden » 8911HR » Internet » Huawei HG655D Berichten: 11 Lid sinds: 16 Jan 2015 |
Ik heb nu wel goede hoop. En als je het voor een ander doet die het ivm afwezigheid niet zelf kan regelen, heb je soms meer geduld dan dat je voor jezelf zou hebben. En de aanhouder lijkt te winnen! |
|
|
Flipflop |
Geplaatst op 26 March 2015, 23:35
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 26 Mar 2015 |
Quote Tiger schreef: Het management zou eens moeten kijken of de juiste mensen wel op hun plaats zitten en de bezem eens door de betreffende afdeling moeten halen. Dat is een beetje een rare opmerking. Zoals ir baboon zegt gaat het hier om een budget provider. Er wordt dus minimaal geïnvesteerd in backoffice en personeel. Het probleem hier is niet per se de medewerkers (die van wisselende kwaliteit zijn) maar het beleid/business-model/management. Aan de andere kant mag aan de kant vd klant bekend zijn dat online.nl een budget bedrijf is- dat is direct duidelijk gezien de prijs - dus een klant kiest voor goedkoper en kan dan ook minder flexibiliteit en service verwachten vd provider vergeleken met een tweemaal duurder provider als bijvoorbeeld KPN. |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 26 March 2015, 23:58
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Beste Flipflop, Jij geeft mij eigenlijk het gevoel dat jij iets bij Online in de melk te brokkelen hebt maar jij mag het best een beetje rare opmerking vinden. Het is gewoon duidelijk dat er iets aan het beleid schort en dat uit zich o.a. dat klanten gewoon genegeerd worden en dat het een budget provider is mag niets uitmaken. De klant moet koning blijven want dat is toch diegene die het geld in het laatje brengt. Tot slot een budget provider kan groot worden als hij goed met z'n klanten om gaat. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstap binnen contractperiode ADSL naar glasvezel', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 21 Apr 2021 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Zelf Router op glasvezel | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 1 | 16 Sep 2020 |
Glasvezel migratie van Fiber naar Online | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 7 | 21 Aug 2019 |
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon | Zyxel configuratie en problemen | : 28 | 27 May 2019 |
Advertentie