obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Glasvezel Internet van 50 Mb/s tot 100 Mb/s. Inclusief Interactieve TV en Bellen
 Onderwerp afdrukken
aansluiting Zyxelmodem
PietMan
Ik heb voornemens om te gaan kiezen voor "Alles in 1 Glasvezel van Online - 50 Mb/s down/up". De informatie die ik van Online kreeg was dat het met een modem van het merk Zyxel wordt geïnstalleerd echter het type wist men niet. Wie kan mij vertellen welke aansluitingen het (mogelijke) modem heeft dat bij deze vorm van een abonnement hoort. Dezelfde vraag geldt ook voor de tv decoder. Zoals ik begrepen heb heeft het modem geen Wifi, klopt dit? Ook wil ik weten hoe het zit met radio. Moet hiervoor altijd de tv aan staan?
 
Lutz
Indien het goed is staat het een en ander in dit forum:

http://online.gebruikers.eu/forum/vie...orum_id=39

Succes met het lezen!
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aansluiting Zyxelmodem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Telefoon aansluiting? Zyxel configuratie en problemen : 2 20 jul 2016
Huawei HG655D usb aansluiting Huawei configuratie en problemen : 4 17 jan 2015
Dubbele aansluiting en sinds 24 oktober geen aansluiting Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 2 09 nov 2014
huawei HG655d usb aansluiting (hd of usbstick) Huawei meer apparaten aansluiten : 4 03 jan 2014
Anti-kraak wonen, geen reguliere aansluiting Huawei configuratie en problemen : 7 17 dec 2013
Advertentie