Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
|
Geen internet en telefoon
|
|
| Dre1968 |
Geplaatst op 25 March 2015, 19:00
|
|
Activiteit ![]() » Leiderdorp » 2351av » Internet + Bellen » Huawei HG655D Berichten: 2 Lid sinds: 25 Mar 2015 |
Hallo, Sinds vanmiddag heb ik geen internet en geen telefoon. Ik was bezig op Facebook en ineens viel alles uit. Modem heeft alleen nog n rood lampje bij t telefoontje. Online gebeld maar die hebben geen oplossing, ligt aan iets bij mij thuis. Wordt binnen 5 werkdagen teruggebeld door de technische dienst. Dit is al mijn 2e modem. Weet iemand of t ook aan v iets aan de instellingen in mijn computer kan liggen? Modem ook al reset etc Dank alvast |
|
|
|
| Lutz |
Geplaatst op 27 March 2015, 19:58
|
|
Beheerder ![]() Donateur ![]() » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Ook heb je helemaal geen LAN kabel in het Huawei modem zitten, het moet toch met internet en telefonie gaan verbinden. Maar het modem heeft nog meer LED's. Wat is de status van power, DSL en internet? "Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
|
| Dre1968 |
Geplaatst op 02 April 2015, 08:45
|
|
Activiteit ![]() » Leiderdorp » 2351av » Internet + Bellen » Huawei HG655D Berichten: 2 Lid sinds: 25 Mar 2015 |
De power is groen, de rest brandt niet en het telefoontje is rood. Inmiddels is de KPN geweest en hebben bij mij thuis en bij de central kabels vervangen. Wel signal nu zegt de KPN man maar ergens in de grond zit nog een storing, daar moeten ze nu nog voor terugkomen. Ook zei de man dat het modem wel degelijk stuk is. Al een week aanhet bellen met online maar nog geen nieuw modem en geen monteur, om gek van te worden, ze wimpelen me gewoon af. modem is niet te resetten, gaan geen enkele lampjes knipperen |
|
|
|
| jstaal1992 |
Geplaatst op 07 May 2015, 22:38
|
|
Activiteit ![]() » hoogeveen » 7902BW » Huawei HG655D Berichten: 2 Lid sinds: 07 May 2015 |
Hallo ik heb sinds vanavond hetzelfde probleem zo ineens geen internet meer en ook op de modem telefoon lampje brand rood voor de rest alles groen modem ook reset met een sateprikker maar nog steeds rood VIOP telefoonlampje |
|
|
|
| Lutz |
Geplaatst op 08 May 2015, 05:44
|
|
Beheerder ![]() Donateur ![]() » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Ik vrees dat je niet veel zelf kan doen. Probeer eens het modem van de netvoeding af te halen, wacht 5 minuten, en sluit hem weer aan. Indien je dan nog steeds geen internet en geen telefonie hebt dan moet je met online klantenservice bellen. Dan is of het modem kapot of de lijn gestoort.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
|
| jstaal1992 |
Geplaatst op 08 May 2015, 12:07
|
|
Activiteit ![]() » hoogeveen » 7902BW » Huawei HG655D Berichten: 2 Lid sinds: 07 May 2015 |
oke ik zou dat eens proberen ja dat is het mooiste der nog aan ik heb zelf een prepaid simkaart en mijn vaste telefoon doet het ook niet kwam er ook achter dat mijn tv (digitenne) ook via online het niet doet heb gister avond en vandaag alweer meedere contactformulieren verstuurd via online.nl of ze contact met mij op konden nemen maar ik zal de stroom eens van het huawei modem halen en na 5 minuten weer proberen bedankt in ieder geval voor het reageren |
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
| Spring naar forum: |
|
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet en telefoon', te verwijzen!
| BBcode: | |
| HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
| Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
|---|---|---|---|
| Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
| ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
| ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 Jun 2020 |
| ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres | Helpdesk | : 2 | 14 Apr 2020 |
| Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |