obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
trage belachelijke internet verbinding
uppercase
heb dit elke dag kan niet eens normaal runescape spelen, paginas laden dat duurt heel lang, op telefoon inbox herladen duurt ook heel lang.. films bekijken op YouTube? nee lukt ook niet..
betaal ik nou echt hiervoor? soms is het verbinding goed maar daarna gaat het weer heel sloom als ik iets klik op een spel duurt het heel lang voordat het gebeurt en dan vraag ik het aan andere of hun het zelfde probleem hebben en nee alleen ik ben het weer. dit is elke keer weer het zelfde.

dit maak ik 5keer in een uur mee, dus die spellen spelen mag ik vergeten
schande echt belachelijk dit die Amerikanen betalen 20 voor super snelle internet met 75mbps
en betalen wij 20 euro voor 10 mbps? dit is echt verschrikkelijk
 
Tiger
Beste uppercase,
Je geeft wel aan welke problemen je ondervindt maar je vergeet te vermelden welk abonnement je eigenlijk hebt en ook niet hoe ver je van de wijkcentrale zit dus gewoon eigenlijk geef je geen info waar iemand iets mee kan .
 
I R Baboon
En vergeet niet WIFI.
Dat is ook een belangrijke factor.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'trage belachelijke internet verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Advertentie