Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Problemen met online tv
|
|
camasho |
Geplaatst op 25 July 2015, 15:54
|
Activiteit » Leidschendam » Alles in 1 » Huawei HG655D » TV Basis Berichten: 2 Lid sinds: 25 Jul 2015 |
hallo, Ik heb eigenlijk 2 vragen: 1. Ik gebruik mijn online tv ontvanger op mijn slaapkamer en omdat deze op de 3e verdieping is is heb ik daar ook een extra WiFi router staan welke in directe verbinding staat met de online live box. Als ik de tv ontvanger aansluit op de WiFi router krijg ik geen beeld. Wel als ik m direct op de live box aansluit. Kan ik hier iets aan doen? 2. Vraag 2 is gerelateerd aan de online app. Ik heb mijn iPad gekoppeld aan de tv ontvanger maar ik krijg geen beeld. Elke keer als ik op een zender klik in de app, laad ie maar sluit ie scherm weer af Graag jullie hulp Te Camasho |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 25 July 2015, 16:52
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Met vraag 2 kan ik weinig aanvangen, want ik kijk geen TV via Online en ik heb geen iPad. Vraag 1 is simpeler. Een tweede router knipt je interne netwerk in twee delen. Daarom ziet de set-top-box de (Huawei of Livebox?) niet. Beter is om de tweede router als access point/switch te configureren. Dan heb je weer 1 groot intern netwerk. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
camasho |
Geplaatst op 25 July 2015, 17:34
|
Activiteit » Leidschendam » Alles in 1 » Huawei HG655D » TV Basis Berichten: 2 Lid sinds: 25 Jul 2015 |
Bedankt voor je reactie Baboon, Hoe kan ik dit configureren? tx Camasho |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 25 July 2015, 17:42
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Wat voor een tweede router heb je?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met online tv', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) | Helpdesk | : 4 | 19 Sep 2020 |
Online.nl | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Mar 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 | Eigen modem configuratie en problemen | : 7 | 29 Sep 2019 |
Glasvezel migratie van Fiber naar Online | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 7 | 21 Aug 2019 |
Advertentie