obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Geen telefoon verbinding
jogo
Hallo.

Vorige week maandag 30 november had ik op eens geen verbinding meer met internet.
Na een telefonisch contact met online zouden ze mij een nieuw modem toe sturen en dat heb ik woensdag 2 december ontvangen.
Tot zover was alles goed gegaan en kan ik niet klagen over online.
Na het aansluiten van het nieuwe modem een Zyxel VMG8324-b10A had ik weer verbinding met internet maar de telefoon deed het niet.
Hierna heb ik het modem wel 5 maal een reset gegeven (met peperclip) maar dit gaf geen resultaat.
Hierna online maar een gaan bellen.
De medewerker gaf mij het advies het modem maar te resetten waarna alles zou moeten werken, helaas niet, hierna moest ik een laptop aansluiten om te kijken of die wel zou werken maar helaas niet.
Hij gaf mij daarop het antwoord dat hij er verder ook niets aan kon doen en dat hij het door zou geven aan zijn collega en dan zou die wel contact met mij op nemen.
Op de vraag wanneer dat zou kunnen zijn kreeg ik het antwoord misschien morgen of overmorgen en anders de volgende week.
We hebben nu dinsdag de week er na en er is nog geen contact geweest.

Is een mogelijke oplossing gewoon overstappen naar de een andere provider.

Met vriendelijke groeten

J.Gordebeke
 
I R Baboon
Waarschijnlijk werkt de telefoon nog wel op het oude modem.
Dan zijn ze vergeten of erg laat met het omzetten naar je nieuwe modem.


Waarom zet je geen druk via Social Media? Facebook, Google+ en Twitter.
Dan werkt vaak effectiever dan alleen bellen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
jogo
Met mijn oude modem krijg ik geen verbinding meer zowel internet als telefoon werkten niet meer.Frown

Ik heb mijn klacht ook op klachtenkompas.nl geplaatst.
 
I R Baboon
Mooi, nu maar afwachten.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Joke Den Haag
Is er ergens een storing? Bij mij valt de verbinding net weg. Modem al naar fabriekstand gezet, maar geen dsl verbinding. HG655
Gewijzigd door Joke Den Haag op 08 december 2015, 23:53
 
Joke Den Haag
Vanochtend weer gewoon verbinding, nog nooit voorgekomen. Soms een probleempje met de telefoon. Maar de verbinding is 2Mbit sneller nu.
 
Joke Den Haag
KPN had problemen met TV verbinding in postcode 2548 en heeft waarschijnlijk de hele centrale dicht gegooid om dat te verhelpen want ook mensen met Telfort in de wijk zaten zonder internet.
 
jogo
Via klachtenkompas.nl vernomen dat Online mij gisteravond heeft proberen te bellen, zelf heb ik geen telefoon horen overgaan.
Vanmorgen nog een naar mijn telefoon gekeken en tot mijn verbazing werkt deze nu.

Online bedankt voor de goede zorgen.Wink
 
I R Baboon
Mooi zo.

Fijn feestdagen!
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen telefoon verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Advertentie