obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Teamspeak 3 server poortforwarden mislukt steeds?
11011110
Hallo,

Ik probeer al een tijd een Teamspeak3 server te hosten
(Huawei HG655D) en heb veel guides gebruikt zoals forward.com om mijzelf een duwtje in de rug te geven.
Ik heb de 3 poorten openstaan (9987,30033&10011) maar op canyouseeme staat ie als niet geopend genoteerd. Het probleem is dat vrienden niet kunnen connecten en zou graag hulp hierbij vragen.

Groetjes,
16 jarige binary kid
 
Tiger

Quote

11011110 schreef:

Hallo,

Ik probeer al een tijd een Teamspeak3 server te hosten
(Huawei HG655D) en heb veel guides gebruikt zoals forward.com om mijzelf een duwtje in de rug te geven.
Ik heb de 3 poorten openstaan (9987,30033&10011) maar op canyouseeme staat ie als niet geopend genoteerd. Het probleem is dat vrienden niet kunnen connecten en zou graag hulp hierbij vragen.

Groetjes,
16 jarige binary kid

Misschien heb je hier iets aan het is wel in het engels.
https://www.youtube.com/watch?v=QI2xsTSvR3I
 
11011110
Hallo,

Dankje voor je reactie ik zal het even bekijken


-------------
Deze video heb ik zelf ooi gevolgd en heeft niet bij mij gewerkt maar dank voor je reactie
Gewijzigd door 11011110 op 29 december 2015, 10:21
 
I R Baboon
Staat de firewall op je PC ook goed ingesteld?

Heb je de juiste WAN interface uitgekozen voor de poort regels in de Huawei?

Is de Huawei de enige router in je netwerk?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Teamspeak 3 server poortforwarden mislukt steeds?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
Overstappen van Stipte, gebruik fritz box als disk/print/voip server Algemeen : 4 30 jun 2019
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
Wat is het adres van de DHCP server van Online.nl? Zyxel configuratie en problemen : 1 08 jan 2018
Advertentie