Onderwerp bekijken
Wilt u hulp bij het aansluiten van uw digitale TV onvanger op Tv of stereo versterker installatie? Probeer het hier.
Pagina 2 van 2: 12
|
tv
|
|
bert |
Geplaatst op 31 May 2016, 11:55
|
Activiteit » rijssen » 7462as » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » TV Basis Berichten: 7 Lid sinds: 27 May 2016 |
gisteren opnieuw de belofte dat het opgelost word we hebben een contract incl veiligheidspakket van mcafee tot mijn stomme verbazing een brief gekregen dat online stopt met mcafee volgens mij is dat contractbreuk ben ik verplicht om te betalen voor een pakket die online voorsteld of ik moet zelf op zoek ze zijn lekker bezig daar |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 04 June 2016, 05:57
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Indien je een contract hebt met beveiliging van McAfee en ze ermee stoppen, dan kan je proberen je contract vroegtijdig te beƫindigen. Dat lukt wel ook krijg je rare mailtjes voordat je vrij bent. Ook moet je dan zelf de verhuizing van de aansluiting regelen. Het is lastig maar wel te doen. "Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
Tiger |
Geplaatst op 04 June 2016, 09:49
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote bert schreef: gisteren opnieuw de belofte dat het opgelost word we hebben een contract incl veiligheidspakket van mcafee tot mijn stomme verbazing een brief gekregen dat online stopt met mcafee volgens mij is dat contractbreuk ben ik verplicht om te betalen voor een pakket die online voorsteld of ik moet zelf op zoek ze zijn lekker bezig daar Je moet Online in gebreke stellen omdat ze zich niet aan de afspraak houden i.v.m. de oplossing van je probleem en ook omdat ze contractbreuk plegen. En bij elke wijziging in een contract kan je het contract kosteloos laten ontbinden. Wat Lutz aangeeft klopt ze zullen wel vervelend gaan doen maar je moet gewoon voet bij stuk houden ze kunnen daar gewoon niet onderuit. Succes er mee. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tv', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie