obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wilt u hulp bij het aansluiten van uw digitale TV onvanger op Tv of stereo versterker installatie? Probeer het hier.
 Onderwerp afdrukken
Kaonmedia M7 MZ-101 Ontvanger
dsuen
hallo iedereen,
ik vroeg mij of ik mijn online.nl "hybride" tv ontvanger ook kan gebruiken als satelliet ontvanger? ik heb echter geen satelliet instellingen kunnen vinden.
zijn deze online.nl m7 kastjes dichtgetimmerd? of is er manier om de satelliet functie vrij te geven?
Alle suggesties zijn welkom. pm mij als het antwoord op mijn vraag niet geplaatst mag worden omdat het "stout" en "immoreel"is.
met vriendelijke groet,
danny
 
Lutz
Volgens CD is het wel een satelliet ontvanger. Gewoon een kwestie van proberen. Vermoedelijk bepaald CD de kanalen volgorde waarom je niets zelf kan instellen.
Gewijzigd door Lutz op 26 juni 2016, 16:05
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Tiger
In de handleiding staat toch duidelijk dat het ook een satelliet ontvanger is zie de link van de handleiding.
https://www.gebruikershandleiding.com...51469.html
 
dsuen
volgens de canaaldigitaal handleiding ja, maar aangesloten op de lnb en hij komt niet voorbij het eerste blauwe bolletje; en eenmaal in t hoofdmenu staan er geen satelliet, diseq, etc opties. daarom mijn vraag kan het wel gebruikt worden als satelliet ontvanger als het van online.nl komt.
lees mijn eerste post nog eens, maar bedankt voor de reacties
 
Tiger

Quote

dsuen schreef:

volgens de canaaldigitaal handleiding ja, maar aangesloten op de lnb en hij komt niet voorbij het eerste blauwe bolletje; en eenmaal in t hoofdmenu staan er geen satelliet, diseq, etc opties. daarom mijn vraag kan het wel gebruikt worden als satelliet ontvanger als het van online.nl komt.
lees mijn eerste post nog eens, maar bedankt voor de reacties

Canal Digitaal en Online zijn samen onderdeel van de M7 Groep.
Als je een duidelijk antwoord wilt hebben op je vraag neem dan contact op met de Klantenservice van Canal Digitaal: 0900 - 9323 (€ 1 per gesprek) dan weet je zeker of dat mogelijk is.
 
Adeo
Ook hier zo,n kastje van Online M7 Interactieve TV Ontvanger gekregen bij mijn alles in 1 abo, maar op het M7 kastje zit echt geen LNB aansluiting.
Alleen een RJ 45 , AV Out , HDMI , USB en de aansluiting voor de externe voeding.
 
Tiger

Quote

Adeo schreef:

Ook hier zo,n kastje van Online M7 Interactieve TV Ontvanger gekregen bij mijn alles in 1 abo, maar op het M7 kastje zit echt geen LNB aansluiting.
Alleen een RJ 45 , AV Out , HDMI , USB en de aansluiting voor de externe voeding.

In de handleiding staat duidelijk omschreven bij 1.2 dat er een LNB aansluiting aan de achterkant is.
Ik wil hier geen discussie voeren over het welles en nietes ik lees alleen maar wat er duidelijk staat.
 
Wanabo
Ach de hardware veranderd nog wel eens zonder dat de handleiding aangepast wordt.

Ooit eens... had ik een van de eerste Liveboxen van Wanadoo (opgevolgd door orange en online), daarin zat bluetooth. (Kon je leuke dingen mee doen). In latere versie hebben ze dat vanwege kostenbesparingen er uit gesloopt, maar nooit de handleiding aangepast.

Ik heb nog 2 van die Liveboxen overbodig in de meterkast staan. Een met en een zonder bluetooth.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Tiger

Quote


Ooit eens... had ik een van de eerste Liveboxen van Wanadoo (opgevolgd door orange en online), daarin zat bluetooth. (Kon je leuke dingen mee doen). In latere versie hebben ze dat vanwege kostenbesparingen er uit gesloopt, maar nooit de handleiding aangepast.

Ik heb nog 2 van die Liveboxen overbodig in de meterkast staan. Een met en een zonder bluetooth.

Bij mij staan nog twee Liveboxen 1 met en 1 zonder wifi werkte beide nog misschien is er een liefhebber voor.
 
dsuen
volgens online klantenservice is niet mogelijk om de m7 mz-101 kastjes als satelliet ontvanger te gebruiken. zoals ik dacht, zijn ze dichtgetimmerd. jammer; ik dacht misschien een kastje minder te kunnen hebben onder de tv; heb nu een sab gericht op de astra fta.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kaonmedia M7 MZ-101 Ontvanger', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv ontvanger MZ 101, doorspoelen definitief voorbij Digitale TV storing : 1 23 apr 2019
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 22 apr 2018
mz-101 ontvanger 5.0.6.p-196 Algemeen : 1 12 apr 2018
Opnemen met de KAONMEDIA MZ-101 Algemeen : 12 01 nov 2016
Waardeloze levering tv ontvanger Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 25 01 aug 2014
Advertentie