obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
modem benaderen
Anglo
beste helpers,
ik probeer in de adresbalk van google met 10.0.0.en dan nog 3 cijfers in mijn modem te komen om het w.w. te veranderen
maar ik krijg de melding "deze site is niet bereikbaar"
wil toch echt mijn w.w. veranderen want kreeg gisteren een melding van mijn modem dat er iemand bij mijn beschermde banksite rondneusde........
ik kon toen terugkeren naar beveiligde omgeving????
hou er rekening mee dat ik nogal een leek ben op verbinding gebied
alvast bedankt voor jullie hulp
ik heb in het verleden iemand mijn inlogcode gegeven om mijn printer online bereikbaar te maken.....
ik hoor nu ook steeds weer een bromtoon door mijn luidsprekers komen...
help gezocht!
 
Tiger

Quote

Anglo schreef:

beste helpers,
ik probeer in de adresbalk van google met 10.0.0.en dan nog 3 cijfers in mijn modem te komen om het w.w. te veranderen
maar ik krijg de melding "deze site is niet bereikbaar"
wil toch echt mijn w.w. veranderen want kreeg gisteren een melding van mijn modem dat er iemand bij mijn beschermde banksite rondneusde........
ik kon toen terugkeren naar beveiligde omgeving????
hou er rekening mee dat ik nogal een leek ben op verbinding gebied
alvast bedankt voor jullie hulp
ik heb in het verleden iemand mijn inlogcode gegeven om mijn printer online bereikbaar te maken.....
ik hoor nu ook steeds weer een bromtoon door mijn luidsprekers komen...
help gezocht!

Ik weet niet over welk modem (en kloppen de getallen wel die je ingeeft)het gaat maar als je er niet in komt om je w.w. te wijzigen geef je het modem toch een hard reset dan kan je het daarna opnieuw een nieuw w.w. instellen.
 
Anglo
ben ik toch een beetje huiverig voor om dat te doen......
het is een zyxel modem
overigens dank voor je snelle antwoord
 
Anglo
Tiger, je hebt gelijk het ip adres vond ik op internet bij online en zyxel
ben in het modem gekomen maar kan niet vinden waar ik het WPA2 Key kan wijzigen????
nu vraag ik zeker teveel?
toch nog bedankt om mij op het juiste spoor te zetten wat het ip adres van het modem betreft
 
Anglo
heb ik nu ook op het internet gevonden
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/netwerknaam-en-wachtwoord-van-het-zyxel-modem-instellen.htm
nogmaals thanx tiger en ik ga voortaan eerst op internet googelen voordat ik een vraag stel
 
Tiger

Quote

Anglo schreef:

heb ik nu ook op het internet gevonden
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/netwerknaam-en-wachtwoord-van-het-zyxel-modem-instellen.htm
nogmaals thanx tiger en ik ga voortaan eerst op internet googelen voordat ik een vraag stel

Geen probleem Anglo we hebben allemaal wel eens een probleem waar we direct geen oplossing voor hebben en als we dan een vraag op het forum stellen blijkt het achteraf vrij simpel te zijn alleen op het moment dat we het antwoord nodig hebben weten we het niet.
Dus is het/een forum vaak een mooie hulp en er zijn altijd wel leden die een ander lid willen helpen om tot een oplossing te komen mits natuurlijk een probleem duidelijk omschreven word anders word het gissen en dat is niet de bedoeling.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'modem benaderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Waardeloos MODEM Algemeen : 11 21 sep 2019
Advertentie