Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
IP camera Foscam via Wi-Fi
|
|
tohela |
Geplaatst op 14 September 2016, 13:37
|
Activiteit » Zoetermeer » 2726CJ » ZyXel Berichten: 3 Lid sinds: 02 Jun 2015 |
Goede middag even voorstellen Ik ben Ton uit Zoetermeer Heb dit forum gevolgd maar kom er zelf ook nog niet uit terwijl ik al vele aanpassingen heb gedaan ben de wanhoop nabij heb een zyxel b7f069 van online daar achter een router ( Wi-Fi) syslink cisco wtr 160n en de foscam Fl9900P Zolang hij bekabeld is gaat alles oké maar de wireless wil niet werken zodra de kabel er uit is is het beeld over Heb porten aangepast, vast IP, mac adres in de router iemand misschien een idee alvast bedankt voor de moeite Ton |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 14 September 2016, 15:32
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote tohela schreef: Goede middag even voorstellen Ik ben Ton uit Zoetermeer Heb dit forum gevolgd maar kom er zelf ook nog niet uit terwijl ik al vele aanpassingen heb gedaan ben de wanhoop nabij heb een zyxel b7f069 van online daar achter een router ( Wi-Fi) syslink cisco wtr 160n en de foscam Fl9900P Zolang hij bekabeld is gaat alles oké maar de wireless wil niet werken zodra de kabel er uit is is het beeld over Heb porten aangepast, vast IP, mac adres in de router iemand misschien een idee alvast bedankt voor de moeite Ton Dag Ton kan je eens goed kijken naar het typenr. v.d. Zyxell want het nr. wat jij opgeeft bestaat niet als type nr. |
|
|
tohela |
Geplaatst op 14 September 2016, 20:16
|
Activiteit » Zoetermeer » 2726CJ » ZyXel Berichten: 3 Lid sinds: 02 Jun 2015 |
Tiger bedankt voor je reactie maar ik kap er mee breng hem morgen terug nogmaals thanks |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IP camera Foscam via Wi-Fi', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d | Huawei meer apparaten aansluiten | : 3 | 23 Aug 2018 |
IP camera aansluiten | Huawei meer apparaten aansluiten | : 5 | 21 Feb 2017 |
Een IP camera draadloos aansluiten op een Zyxel VMG8324-B10A | Zyxel meer apparaten aansluiten | : 19 | 01 Feb 2017 |
Geen toegang meer tot camera's via internet | Zyxel meer apparaten aansluiten | : 8 | 15 Jan 2017 |
extern benaderen camera D-Link DCS 5020 L | Huawei configuratie en problemen | : 2 | 12 Jan 2015 |
Advertentie