obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
extern benaderen camera D-Link DCS 5020 L
astrid
Ik kan mijn camera niet via mijn telefoon extern benaderen. Intern werkt het prima. Modem is de Huawei HG655d. uPnP-functie is ingeschakeld
 
dutch flash

Quote

astrid schreef:

Ik kan mijn camera niet via mijn telefoon extern benaderen. Intern werkt het prima. Modem is de Huawei HG655d. uPnP-functie is ingeschakeld


Kijk hier eens. Thumbs Up http://online.gebruikers.eu/forum/vie...ad_id=5482
Ik heb geen ADHD, heb VDSL2 is al snel genoeg.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'extern benaderen camera D-Link DCS 5020 L', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gratis af te halen: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 8 24 dec 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
Te koop: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 14 13 dec 2017
TP-Link N600 - PPP0 Error Eigen modem configuratie en problemen : 2 29 nov 2017
IP camera aansluiten Huawei meer apparaten aansluiten : 5 21 feb 2017
Advertentie