obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
TP-Link N600 - PPP0 Error
kkoenen
Tot vanavond prima op mijn Online.nl VDSL connectie gezeten via TP-Link N600. Helaas wat te gehaast te werk gegaan, toen we ook KPN Glasvezel in huis kregen. Nu is de configuratie van mijn TP-Link helemaal verdwenen Sad

Ik heb een werkende VDSL verbinding, maar geen WAN Interface. Als ik die aan probeer te maken, moet ik een VLAN ID (6?) invullen, maar ook een PPP gebruikersnaam en wachtwoord (voor de PPPoE verbinding). Wie weet wat ik daar moet invullen? Zijn er naast het aanmaken van die WAN verbinding nog andere instellingen die ik moet doen?

Waarschijnlijk ga ik trouwens mijn Online.nl abonnement opzeggen.. want toen ik mijn smarttv overzette op KPN Glas, toen deed ineens RtlXL het weer. Rara hoe kan dat?!

Thanks!
 
Lutz
Dus je hebt zowel VDSL van online en ook kpn glasvezel?
Werkt het originele Online modem wel?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TP-Link N600 - PPP0 Error', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gratis af te halen: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 8 24 dec 2018
Te koop: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 14 13 dec 2017
Huawei in bridge, forward probleem tbv servertje achter TP-Link router Huawei meer apparaten aansluiten : 13 27 feb 2015
extern benaderen camera D-Link DCS 5020 L Huawei configuratie en problemen : 2 12 jan 2015
TP-Link TD-W8970 protocol Eigen modem configuratie en problemen : 11 29 jun 2014
Advertentie