obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Opnemen met de KAONMEDIA MZ-101
TBossche
Opnemen is niet mogelijk volgens de brochure. Waarom niet?
Het moet mogelijk zijn anders legt Onlkine de klant beperkingen op.
Heeft iemand een oplossing?
 
Tiger

Quote

TBossche schreef:

Opnemen is niet mogelijk volgens de brochure. Waarom niet?
Het moet mogelijk zijn anders legt Onlkine de klant beperkingen op.
Heeft iemand een oplossing?

Met de MZ-101 is opnemen inderdaad niet mogelijk omdat daar geen harddisk in zit dus ik weet niet waarom je aangeeft dat Online de klant beperkingen oplegt.
Waarom neem je geen programma's op met een externe harddisk of is dit ook bij jou niet mogelijk.
 
TBossche
In de brochure staat dat opnemen niet mogelijk is. Maar ik heb ook gelezen dat je tot 5 uur kunt opnemen. Met de ontvanger van Canaldigitaal kon ik doorlinken naar de DVD speler en een programma opnemen. Je kunt ook geen beroep doen op je netwerk! De M7 is wat betreft extra's zeer ingekort!
 
Tiger
Ik neem toch aan dat als je iets aanschaft toch eerst gaat kijken welke mogelijkheden het produkt bied dan weet je toch wat je krijgt en als je dat niet doet moet je achteraf niet klagen.
Je geeft aan dat je met de ontvanger van Canaldigitaal kon doorlinken om een programma op te nemen dus eigenlijk geef je daar mee aan dat je met de M7 GEEN programma's kon opnemen of zie ik dat verkeerd.
 
TBossche
Je hebt niette kiezen maar aan te nemen wat ze je geven. Het is pakket van Online. Maatcontrole is buiten de kwestie. Mijn vraag is om een oplossing te vinden zodat ik, mits gebruik van de M7, terug kan opnemen en het mooiste zou zijn dat ik dan ook nog een programma kan zien (in dezelfde tijd).
Gelieve alleen op de vraag te antwoorden.
 
Tiger

Quote

TBossche schreef:

Je hebt niette kiezen maar aan te nemen wat ze je geven. Het is pakket van Online. Maatcontrole is buiten de kwestie. Mijn vraag is om een oplossing te vinden zodat ik, mits gebruik van de M7, terug kan opnemen en het mooiste zou zijn dat ik dan ook nog een programma kan zien (in dezelfde tijd).
Gelieve alleen op de vraag te antwoorden.

De vraag heb ik al beantwoord in #2 of het mogelijk is om op een externe harde schijf programma's op te nemen.
 
TBossche
Je voorstel was voor een externe hdd via USB in de ontvanger.
Neen, dat werkt niet! Waar zou je die extrrne hdd dan willen zien of hoe denk je deze te kunnen bereiken?
Neen, dat gaat gewoon niet.
 
Tiger

Quote

TBossche schreef:

Je voorstel was voor een externe hdd via USB in de ontvanger.
Neen, dat werkt niet! Waar zou je die extrrne hdd dan willen zien of hoe denk je deze te kunnen bereiken?
Neen, dat gaat gewoon niet.

Op de meeste TV's kan je tegenwoordig via een externe HardDisk programma's opnemen daarom gaf ik dit aan maar als dat bij jou niet mogelijk is dan gaat dat natuurlijk niet het was maar een optie.
 
TBossche
Zeer zeker bedankt voor het meedenken.
Via de tvvis alles ok.
Bij de vorige ontvanger kon ik lussen met de dvd player en op die manier opnemen en ook bestanden openen in het netwerk. Dat gaat dus (nog) niet😀
 
Techguy
Je kan natuurlijk ook kiezen voor een opnamepakket?



De mz-101 heeft ook een scart uitgang die volgens mij gelijktijdig uitstuurt met de HDMI toch? Daar kan je eventueel mee doorlussen...

Je zou ook zoals eerder geopperd via de TV kunnen opnemen, of als je een smart-tv hebt naar online.nl/live kunnen gaan daar tv kijken en ondertussen je HDMI van de MZ-101 laten capturen door een opname-apparaat... Er zijn best wat mogelijkheden...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opnemen met de KAONMEDIA MZ-101', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Blokjes in beeld opnemen pauzeren en begin gemist Digitale TV storing : 12 30 sep 2018
Kaonmedia M7 MZ-101 Ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 11 28 jun 2016
overige kanalen weigeren zodra start opnemen Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 6 25 dec 2014
Advertentie