Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Tijdelijke oplossing voor af en toe uitvallen van internet (DNS not found)
|
|
DnDiene |
Geplaatst op 12 November 2016, 08:33
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 12 Nov 2016 |
Sinds de overstap op het KPN netwerk valt het internet af en toe voor een paar minuten uit. Als ik dan een website open zegt chrome 'DNS not found'. Een kennis die ook internet van Online heeft, heeft precies hetzelfde probleem, dus het ligt niet aan mij. Waarschijnlijk heeft het te maken met de storingsmelding die nu al enkele weken op de site staat. Anyway, tijdelijke oplossing is een alternatieve DNS server in te stellen, bijvoorbeeld die van google. How to is makkelijk te vinden via google: 'how to change dns to google'. Misschien helpt het jullie . |
|
|
karmel |
Geplaatst op 25 November 2016, 09:14
|
Activiteit » Rotterdam » 3079BA Berichten: 3 Lid sinds: 25 Nov 2016 |
pfff weer storing ...weer geen internet! zijn er nog meer mensen die daar last van hebben ? |
|
|
Martino70 |
Geplaatst op 25 November 2016, 11:10
|
Activiteit » Sprundel » 4714TB Berichten: 1 Lid sinds: 06 Jul 2016 |
Ik heb nog wel iinternet maar zo traag als dikke stront....... |
|
|
karmel |
Geplaatst op 25 November 2016, 11:30
|
Nou heb je nog een klein beetje mazzel...hier is het geruisloos stil ...geen tv geen muziek ... |
|
|
karmel |
Geplaatst op 25 November 2016, 14:16
|
Oh sorry Ronsworld... Dat was niet mijn bedoeling ik ben hier voor t eerst... Me excuus hiervoor 🤗 |
|
|
Elnino |
Geplaatst op 25 November 2016, 16:04
|
Activiteit » Utrecht » Internet » Zyxel VMG8324-B10A Berichten: 3 Lid sinds: 21 Nov 2016 |
Deze DNS werkt ook (gratis): https://alternate-dns.com/ |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 25 November 2016, 17:23
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote DnDiene schreef: Sinds de overstap op het KPN netwerk valt het internet af en toe voor een paar minuten uit. Als ik dan een website open zegt chrome 'DNS not found'. Een kennis die ook internet van Online heeft, heeft precies hetzelfde probleem, dus het ligt niet aan mij. Waarschijnlijk heeft het te maken met de storingsmelding die nu al enkele weken op de site staat. Anyway, tijdelijke oplossing is een alternatieve DNS server in te stellen, bijvoorbeeld die van google. How to is makkelijk te vinden via google: 'how to change dns to google'. Misschien helpt het jullie . Het hoeft niet altijd aan de DNS te liggen bij probleemoplossing gaf mijn laptop aan kan geen verbinding maken met de DNS server en in het modem de Zyxel kreeg ik direct een foutmelding kan geen verbinding maken met internet neem contact met de provider. De helpdesk gaf aan dat er een storing was. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tijdelijke oplossing voor af en toe uitvallen van internet (DNS not found)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox instellen voor interactive TV | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 24 Jul 2022 |
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Advertentie