obey-robots.txt
25 Maart 2017, 12:33
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [140 stemmen]
61% [140 stemmen]

Stemmen: 229
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Tijdelijke oplossing voor af en toe uitvallen van internet (DNS not found)

DnDiene
Sinds de overstap op het KPN netwerk valt het internet af en toe voor een paar minuten uit. Als ik dan een website open zegt chrome 'DNS not found'. Een kennis die ook internet van Online heeft, heeft precies hetzelfde probleem, dus het ligt niet aan mij.

Waarschijnlijk heeft het te maken met de storingsmelding die nu al enkele weken op de site staat.

Anyway, tijdelijke oplossing is een alternatieve DNS server in te stellen, bijvoorbeeld die van google. How to is makkelijk te vinden via google: 'how to change dns to google'.

Misschien helpt het jullie Smile.

karmel
pfff weer storing ...weer geen internet!
zijn er nog meer mensen die daar last van hebben ?

Martino70
Ik heb nog wel iinternet maar zo traag als dikke stront.......

karmel
Nou heb je nog een klein beetje mazzel...hier is het geruisloos stil ...geen tv geen muziek ...

Ronsworld
Het is niet zo netjes (eigenlijk not done) om andermans topic te kapen. No
Start dan een nieuw topic.
De toevoegingen hebben zelfs niks te maken met wat de topicstarter plaatste..

Ron.

karmel
Oh sorry Ronsworld...
Dat was niet mijn bedoeling ik ben hier voor t eerst...
Me excuus hiervoor 🤗

Elnino
Deze DNS werkt ook (gratis): https://alternate-dns.com/

Tiger
DnDiene schreef:

Sinds de overstap op het KPN netwerk valt het internet af en toe voor een paar minuten uit. Als ik dan een website open zegt chrome 'DNS not found'. Een kennis die ook internet van Online heeft, heeft precies hetzelfde probleem, dus het ligt niet aan mij.

Waarschijnlijk heeft het te maken met de storingsmelding die nu al enkele weken op de site staat.

Anyway, tijdelijke oplossing is een alternatieve DNS server in te stellen, bijvoorbeeld die van google. How to is makkelijk te vinden via google: 'how to change dns to google'.

Misschien helpt het jullie Smile.

Het hoeft niet altijd aan de DNS te liggen bij probleemoplossing gaf mijn laptop aan kan geen verbinding maken met de DNS server en in het modem de Zyxel kreeg ik direct een foutmelding kan geen verbinding maken met internet neem contact met de provider.
De helpdesk gaf aan dat er een storing was.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tijdelijke oplossing voor af en toe uitvallen van internet (DNS not found)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
App voor Zyxel Zyxel configuratie en problemen 6 23 maart 2017, 12:15
Internet valt steeds weg Zyxel configuratie en problemen 18 22 maart 2017, 17:50
Geen internet Asus DSL-AC52U Eigen modem configuratie en problemen 5 26 februari 2017, 13:02
Zeer trage internet Algemeen 36 26 januari 2017, 20:01
Geen toegang meer tot camera's via internet Zyxel meer apparaten aansluiten 8 15 januari 2017, 23:37
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Roroko02:27:52
| Wanabo02:39:09
| Lutz03:16:27
| Lio05:00:23
| Techguy09:23:13
| dutch flash11:09:09
| timterhorst14:44:03
| Tiger 1 dag
| IJnstijn_II 1 dag
| Mihai 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24 maart 2017, 23:32
@Menooh zou b52 moeten zijn denk ik. Daar draait mijn oude nu op.

17 maart 2017, 20:27
grijze balk aan de bovenkant gezien? of beginnende blindheid?

13 maart 2017, 16:53
ik zoek de zoekfunctie op de site maar kan 'em nergens vinden, is er geen zoek veld of ligt het aan mijn oude ogen? :-)

12 december 2016, 20:59
Online is aardig doof in geval van problemen. In mijn geval heeft het melden van problemen niet 1 keer geleid tot iets. Zelfs het indienen van een klacht wordt niet op ingegaan. Na diverse tevreden ja

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?