obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Slome wifi
Memooh
Hallo,

Na het gruwelijke 2 weken in november is mijn wifi snelheid intiem slecht geworden. Voor de storing hadden we altijd 20/30Mbps. En de laatste 2 weken hebben wij last van onze wifi. Zo is het snelheid naar 10MBps in de woonkamer (Waar de router staat). En in mijn kamer. 15/20meter verder 2 t/m 6 mb.

Lekker in de avond Netflix of Youtube kijken lukt zowat niet meer. Vroeger 1080p en nu kan het amper 720p aan.

Kan het slome wifi ook oomen door bellen via whatsapp of huistelefoon? Sinds mijn gezin veel beld naar familie in een ander land.

Heeft iemand ook zo een probleem?


Specificaties:
Huawei HG665D
50MB pakket.
ADSL OF VDSL (Geen techneut)

En de klantenservice is heel erg slecht. 20 minuut in de wachtrij om te horen dat het pakket naar me router gaat.

Ik hoop graag van jullie te horen

Met vriendelijke groeten,
MM
 
Tiger
Als je een probleem met de wifi hebt moet je inSSIDer eens downloaden dan kan je zien hoeveel wifi´s in de omgeving zitten en op welk kanaal. Het probleem is als er teveel naast je eigen wifi kanaal zitten dat je signaal verstoord word en daardoor geen goed signaal krijgt. Zet je eigen kanaal het liefst 3 naast de de anderen of zet het op auto.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slome wifi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Advertentie