obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
geen telefoon
Barry
sedert 23 november geen telefoon meer via het modem.
dit probleem is voor de technici van online te groot om het opgelost te krijgen.

blij dat ik geen alles in een pakket heb, dan kon ik ook geen tv meer kijken.

verheug me op de dag dat er bij de technici of klantenservice een helder persoon rondloopt die denkt dat modem zou best eens kapot kunnen zijn. 2 jr geleden was er hetzelfde probleem en was het opgelost na levering van een nieuw modem.

zijn er meer personen die dit probleem hebben?? Zoja stuur dan ook even een berichtje naar de tv programmas Kassa en Radar zodat het behandeld kan worden op TV.
 
Lutz
Dit is een vrijwilligers forum zonder relatie met de provider online.nl
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie