obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing 21-2-2018 Geen internet
Cacanny
Beste mensen!

Sinds vandaag geen internet meer, waarschijnlijk overnacht gebeurd. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Na factory reset een ROOD aan/uit knopje, weet iemand wat dat betekent? Ik kan niets in de handleiding hierover vinden.
 
Stains
heb exact het zelfde kan geen oplossing vinden,
 
Stains
Heb op 20 februari een update van Avast gehad. 21 geen internet.
Van alles geprobeerd via Google info.
Simpel Avast verwijderd en weer internet!!!
Kan misschien ook met alleen update verwijderen.
Over en uit.
 
Cacanny
UPDATE: Er zijn blijkbaar 3 verschillende manieren van resetten, een daarvan is het gewoon inhouden van het reset knopje (10-15 seconden), daarna reset de modem terug naar de fabriekinstellingen. De andere, degene die bij mij werkte maar niet is gecommuniceerd met ons via Online.nl is het uitzetten van de modem, reset knopje inhouden, modem weer aanzetten. Het knopje gaat dan rood/oranje flikkeren en vanaf daar werkte het bij mij.

Dus, als je hetzelfde probleem hebt als ik, probeer dan op de andere manier je modem te resetten.
 
Stains
Simpel; update Avast van 20/2/2018 verwijderen en het internet is weer daar!!
Wel een week gezocht!!!!!!!!
 
Cacanny
Dit heb je al gezegd... Er is geen reden om nog een keer te reageren.

Ik reageer niet op jouw bericht, ik update mijn initiële forum bericht.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing 21-2-2018 Geen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie