obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
ZyXEL VMG8324-B10A het werkt niet / LED's branden
pawelko
Welkom!.
Wanneer ik de modem aanzet, lichten alleen de LED's op.
De computer detecteert een LAN-verbinding, maar ik kan 192.168.1.1 niet invoeren (site niet bereikbaar).
Ik vraag om hulp.

da53199d3f6a52a2med
 
Tiger
Al eens geprobeerd om de modem te resetten en kijken of hij het daarna wel doet.
 
jms319
Hallo Pawelko,

Heb je dit probleem inmiddels op kunnen lossen en zo ja, hoe heb je dat gedaan? Dat is handig om te weten voor andere forumbezoekers die toevallig hetzelfde probleem tegenkomen als jij hebt/had!

Heb je na een modem reset (die je vast al hebt gedaan) inmiddels al kunnen inloggen op de modem (liefst via vaste LAN-verbinding)? Een verbinding proberen met LAN-kabel heeft de voorkeur in dit soort gevallen boven een WIFI-verbinding.

Op jouw foto is iets geks. Je hebt geen internetverbinding zo te zien maar het lijkt of je telefonie wel werkt. Lijkt mij heel vreemd. Misschien is je modem defect. Ik zou zeker even contact opnemen met de helpdesk van Online mocht je dat nog niet hebben gedaan.

Succes,

jms319
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ZyXEL VMG8324-B10A het werkt niet / LED's branden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
VMG8324-B10A USB support Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 03 mei 2021
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Advertentie