obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
email instellingen
jbwsnels
Beste leden mijn outlook haal de emails sinds 2 dagen niet meer binnen ook de nieuwe instellingen van online doen het niet! Heeft iemnd hier ervaring mee of de juiste instellingen voor outlook 2007 ?
 
jms319
Beste jbwsnels,

Ook mijn webmailaccount van Online wordt volgende week omgezet. Zelf gebruik ik de webmail van Online echter zelden want ook ik ontvan/zend mail via een e-mailprogramma.

Volgens de e-mail die ik gisteren over het overzetten van de webmail heb ontvangen, zou je van het overzetten met een e-mailprogramma (zoals Outlook) helemaal niets mogen merken en zou je gewoon met dezelfde instellingen als voorheen de e-mail moeten kunnen ophalen/verzenden.

Kan het zijn dat er een tikfoutje in het e-mailadres/wachtwoord is geslopen toen u de instellingen in Outlook opgaf bij het proberen op te lossen van het probleem? Dat zou ik voor de zekerheid nog even controleren.

Als controle of alles nog werkt, gaf Online in de mail aan dat je de webmail kunt proberen met je inloggegevens (e-mailadres van Online en uiteraard wachtwoord) via https://webmail.online.nl/. Heeft u dat al geprobeerd? Mocht ook dat niet lukken, dan kunt u een beroep doen op de klantenservice van Online. Als webmail wel werkt, is er in Outlook misschien toch een instelling niet correct.

Ik hoop dat ik u zo toch wat op weg heb kunnen helpen. In elk geval succes met het proberen weer werkend te krijgen van van uw e-mail met Outlook!

jms319
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'email instellingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Outgoing mail instellingen icm VPN Email : 2 11 mrt 2019
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet Algemeen : 14 08 nov 2018
Online VOIP instellingen Zyxel configuratie en problemen : 2 06 jul 2018
instellingen Fritzbox Eigen modem configuratie en problemen : 7 27 nov 2017
FritzBox 7490 instellingen voor internet telefonie van Online Eigen modem configuratie en problemen : 8 04 sep 2017
Advertentie