obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken
HaPo10
Hallo allen,
Ik heb Online Internet Maximaal en Bellen Basis Online. Bij de vaste telefoon gebruik ik een nummermelder die DTMF en FSK geschikt is. Op de melder wordt echter alleen het nummer van degene die mij belt getoond en niet de daarbij behorende datum en tijd. Ik heb een Zyxel VMG 8825-T50K modem. Mijn vraag is kort:
Zijn er gebruikers van vaste telefonie die wel een compleet werkende nummermelding hebben. En natuurlijk welk modem gebruikt u dan. Bij de Helpdesk van Online.nl kom ik niet verder dan: wij ondersteunen dit niet.
 
Wanabo
Je vraag staat al een tijdje en ik heb er ook geen direct antwoord op.

Wellicht kun je checken of er voor je Zyxel modem een nieuwere firmware voorhanden is. Mogelijk lost dat je probleem op.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
jms319
Hallo HaPo10,

Ik weet niet of je probleem al is opgelost. Een nummermelder heb ik niet maar wel een 'gewone' telefoon waarop nummer en tijd/datum worden weergegeven. Om datum en tijd te laten werken moet ik die op de telefoon zelf instellen.

Op de website http://www.phone-master.nl/Callblocke...OCKER.html staan een paar nummermelders zoals jij die waarschijnlijk hebt. In de handleiding van UBC-Nummermelder N staat vermeld dat sommige providers nummer + tijd doorsturen maar andere providers niet (alleen het nummer dus). Misschien is dat bij Online.nl ook het geval en wordt daarom bij jou wel het nummer maar niet de tijd en datum vermeld. In het geval de tijd niet wordt meegestuurd naar de nummermelder, moet je tijd en datum op die melder instellen. Hopelijk kun je het probleem met deze info toch oplossen - als je dat al niet hebt kunnen doen.

Groet en succes,

jms319
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefonie nummermelding inkomende gesprekken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
digitale telefonie via online met zyxel Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 12 sep 2017
FritzBox 7490 instellingen voor internet telefonie van Online Eigen modem configuratie en problemen : 8 04 sep 2017
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 07 dec 2016
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen : 17 11 apr 2016
Advertentie