Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
KPN probeert het weer opnieuw.
Richard
Tja vandaag weer eens een telefoontje gehad. Ene jongeman van KPN die even verifieerde dat ik nog een belbudget aansluiting had en wilde weten op welke manier dat ik gebruik maakte van telefonie omdat ik nauwelijks gebruik maak van die belbudget.

Dit netjes uitgelegd hebbende vroeg hij of ik er tevreden over was. Mijn antwoord "ja, best wel".

Dat interpreteerde hij echter als enigszins twijfelachtig want was ik wel op de hoogte van het feit dat het meerendeel van de Orange klanten toch allemaal problemen hadden met telefonie?

Daarop heb ik dan maar even uitgelegd dat ik weet dat er enkele problemen zijn bij sommigen, maar dat ik dus "best wel" zei, omdat het voor mij toch enigszins verbazend was dat ik ondanks mijn grote afstand tot de centrale erg snel intrain en telefonie dus hier ook gewoon perfekt werkt.

Ik bleek toch dan een van de weinigen te zijn, want het grootste deel van de telefonieklanten van Orange had toch wel problemen en was ik dan ook wel op de hoogte dat er iets als Internetplusbellen bestond?

Ja natuurlijk wist ik dat en heb de jongeman meteen uitgelegd dat ik 0 problemen heb met Orange en dat ik er niet eens over peins om KPN te nemen en dat dit ook zo zal blijven. Of het zou al moeten zijn dat KPN ook een 20mbit adsl kon bieden en telefonie tegen een lage prijs zoals anderen en dat was niet het geval.

De jongeman begreep dat ik op de hoogte van zaken was en bedankte me netjes voor het hem te woord staan en wij wensten elkaar een prettige dag verder.

Leuk dus, ze blijven het proberen ondanks dat ik ooit aangegeven heb dat ze me daar niet meer over hoeven bellen totdat ze aan een lage prijs zitten en dat zelfs DAN het nog twijfelachtig is dat ik zal overstappen.
Maar wat me dus het meest opviel is dat er van die kant gezegd werd dat het meerendeel van de telefonieklanten problemen zou hebben. Nou dat geloof ik dus nooit anders was het hier wel veel drukker op de site.Smile

Afijn, succes KPN met bellen, maar zolang jullie dat soort prijzen hanteren, zul je zo gek veel klanten niet over krijgen, tenminste niet diegene die wat verder kijken dan hun neus lang is.
Greetings, Richard.

Wanabo
Hetzelfde verhaal maar dan nu verpakt als Veronica bestaat 30 jaar en viert feest en wil u een fantastisch aanbod doen.

Toch maar niet!

Ik heb medelijden met mensen die op deze manier hun geld moeten verdienen. Daarom blijf ik altijd beleeft en wens ze succes bij de volgende ondanks dat ze een ware telefoonterreur uitoefenen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

Richard
Ja ik blijf ook altijd vriendelijk zolang zij ook beleefd blijven en niet gaan lopen aandringen.
Ik heb Veronica Satellite dus bij mij zullen ze niet vlug bellen, mogen ze ook niet trouwens, geheim en afgeschermd nummer.
Buiten KPN heb ik eigenlijk geen last meer van telefonische vragenstellers, behalve 1 a 2 keer per jaar die van KPN dan.Smile

Greetings, Richard.

Wanabo
Vrijwel gelijk toen die dienst aangeboden werd heb ik me daar ingeschreven. Helaas eerbiedigen niet alle telemarketing bedrijven wensen van conumenten zoals aangegeven bij infofilter. Ik vind het echter wel een supergoed initiatief.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

Puma

Richard schreef:
Dat interpreteerde hij echter als enigszins twijfelachtig want was ik wel op de hoogte van het feit dat het meerendeel van de Orange klanten toch allemaal problemen hadden met telefonie?

Hij heeft zeker de laatste aflevering van kassa niet gezien Grin
Daarin wordt KPN helemaal de kleren van het lijf gescheurd.

KPN heeft verreweg van alle VOIP aanbieders de meeste problemen met hun eigen InternetPlusBellen.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN probeert het weer opnieuw.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
nieuwsgroepen opnieuw ragen Frequently Asked Questions : 7 06 Jul 2013
ST706 laat connectie toe en dan weer niet... Speedtouch 706 configuratie en problemen : 4 11 Oct 2011
Verhuizing verprutst... opnieuw. Opleveringsproblemen : 1 11 Dec 2009
Wéér een brief voor meneer N.V.T. Algemeen : 8 09 Jul 2009
Forumsite weer niet bereikbaar Algemeen : 2 20 Aug 2008
Advertentie