obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
vastlopen livebox met gebruik torrent
Fedora
Als ik via bittorrent een paar ( 5 ) connecties heb loopt de livebox vast om de gemiddeld 3 dagen. de downloads varieren in snelheid en in grootte van software.

Resetten is dan de enige optie

Wie kent dit probleem????

help me aub, want ik wil graag deze snelheid van orange behouden.
 
Fedora
dank voor je reactie, maar dit is toch van de domme dat het zo moet???
 
Fedora
laat maar,,
DUHHH,, wat een @$@$ bedrijf dat orange

helpdesk beweert hoe dan ook dat het probleem aan me pc ligt.

Abo per 30-06 beeindigd... Kan me abo niet eens afkopen..

die f...ing lb 3-maal opnieuw gestart vandaag.
wat een onding
Gewijzigd door Fedora op 18 februari 2007, 16:09
 
mesa57
En waar ga je naar overstappen Fedora ?
Je had trouwens ook nog eens een ander modem kunnen proberen (zonder telefonie).
 
Optimist

Quote

Fedora schreef:
die f...ing lb 3-maal opnieuw gestart vandaag.
wat een onding

De Livebox geeft bij mij ook veel problemen. Precies een week geleden heb ik het ding vervangen door een SpeedTouch modem en sinds die tijd zonder onderbrekingen Internet gehad! Jammer, want verder levert Orange een prima dienstverlening.

Optimist
 
Richard
Ik las ook ergens op dit forum iemand die er ook veel last mee had, totdat hij zijn Outpost firewall er uit gekiept had, en toen werkte het perfekt.
Dus het hoeft niet altijd de Livebox te zijn. Helaas is dat echter te vaak wel het geval.

Greetings, Richard.
 
Fedora
dat was ik

schijn bedriegt..rrrr

ik heb ook telefonie over de lb, dus een ander modem kan,,, maar dan per oktober. duurt te lang.

frustaties zijn er al sinds oktober vorige jaar.
 
Richard
Ah sorry, mijn korte termijn geheugen heeft regelmatig storing, ik wist niet meer wie het geschreven had.
Maar dat hielp dus niet? Jammer.Sad

Greetings, Richard.
 
Fedora
dan heb je mazzel

Ik draai alhier sinds 3 weken op een speedtouch 546i
meesterlijk ding
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vastlopen livebox met gebruik torrent', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overstappen van Stipte, gebruik fritz box als disk/print/voip server Algemeen : 4 30 jun 2019
Lees dit! Regel voor gebruik onderdeel Tweedehands apparatuur. Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 29 nov 2016
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
TVgids laadt niet bij gebruik universele afstandsbediening Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 2 17 jan 2015
Advertentie