obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u vragen en tips kwijt over kanalen indeling en favorieten van uw digitale tv ontvanger.
 Onderwerp afdrukken
TVgids laadt niet bij gebruik universele afstandsbediening
ikke1963
Sinds kort abonnee bij Online.nl. Alles goed aangesloten alleen vinden we het erg lastig om voor het bekijken van tv-programma's weer een extra afstandsbediening te moeten gebruiken. Omdat wij over een Samsung Smart tv met IR-extender beschikken, heb ik deze voor de decoder van Online.nl ingesteld. Op zich werkt het prima, nog maar één afstandsbediening, maar de tv-gids kan op deze manier niet geladen worden, verder werkt alles. Weet iemand een handigheidje waarmee je deze ook met de Samsung afstandsbediening kunt openen en bekijken?
 
Lutz
Een handigheidje weet ik niet. Maar ik heb vroeger drie afstandsbedieningen naast elkaar met een rubberen bandje op een stukje hout vastgezet. Erna hoefde ik jaren niet meer naar de afstandbediening te zoeken.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TVgids laadt niet bij gebruik universele afstandsbediening', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie