Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
Het grote Huawei poort openen topic
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 15 April 2013, 09:43
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
De voorgegeven WAN interface wordt vastgelegd door het modem. Dat zijn de WAN instellingen die voor je type verbinding actief zijn. De Huawei kan namelijk meerdere typen netwerken aan. Online, KPN, ADSL2+ of VDSL2. Zelfs UMTS. Als bij jou WAN1 actief is (verbonden) en er wordt WAN2 aangeboden, is er wat mis. Je kan eens de Huawei resetten naar fabrieksinstellingen. Wellicht lost dat al je probleem op. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
arjanSCH |
Geplaatst op 15 April 2013, 10:25
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 15 Apr 2013 |
Dank voor het snelle antwoord. Ik heb een harde reset gedaan, en nu krijg ik wel automatisch WAN1 in de 2e regel van de poort-toewijzing. Wanneer iemand nu probeert van buitenaf via http://ip van het modem:80 verbinding probeert te krijgen, krijgt deze verbinding!!! Het heeft me uren gekost, maar te gek dat hij het nu doet. Kanttekening: werkt niet in Explorer (geen beeld), wel in Fire Fox. Ik ben blij! |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 15 April 2013, 12:25
|
Cool! Veel plezier met het nestje. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Bazz12 |
Geplaatst op 19 April 2013, 09:49
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 19 Apr 2013 |
Hallo, Misschien kunt u me ook helpen. Alleen in dit stuk ben ik een digibeet. Ik heb een IPCamera aangeschaft en wil deze installeren. Echter moet ik een poort open zetten maar ik weet niet hoe... Groet, Bas |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 19 April 2013, 15:34
|
Werkt de camera al? En zo ja, welke poort gebruik je? Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Bazz12 |
Geplaatst op 19 April 2013, 18:04
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 19 Apr 2013 |
Als ik de camera set up draai, dan geeft de applicatie aan dat ik poort 81 of 82 moet gebruiken... Tot nu toe is het me nog niet gelukt... |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 19 April 2013, 21:22
|
Eerst zal de camera moeten functioneren op je eigen netwerk. Pas dan kan je verder gaan met het openen van de poorten. Wat zegt de handleiding van de camera? Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
mcjambi |
Geplaatst op 02 May 2013, 20:22
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 02 May 2013 |
Hallo mensen, ik heb zowat deze hele topic al gelezen maar ik kom er maar niet uit. Ik heb alles geprobeerd om het voor elkaar te krijgen en het lukt maar niet, wordt het dan tijd om contact op te nemen met online? hier is wat ik wil poort 25565 voor minecraft open. Ik heb alles al geprobeerd en zowat alles wat hier verteld werd. het probleem zit hem met het WAN gedoe, als ik een poort wil openen staat er standaard WAN1 in terwijl mijn verbinding altijd op WAN2 staat. ook altijd ik mijn router een harde reset geef, daarnaast heb ik ook DMZ geprobeerd, firewal uitschakelen, zelfs op mijn computer uitschakelen en hele anti virus weg gooien. Ik heb dit meerdere keren in meerdere aantal maanden geprobeerd maar kwam er nooit uit. Vorige router/modem lukte dit prima. Ik wou graag weten of dit het moment is om contact op te nemen met online? en weet iemand ook zo wat online dan voor me kan doen? Ik heb elk mogelijke wat in deze topic wordt verteld geprobeerd > |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 02 May 2013, 23:00
|
Fabrieksreset ook al geprobeerd? Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
mcjambi |
Geplaatst op 11 July 2013, 08:46
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 02 May 2013 |
Hallo, sorry voor de erg late reactie. Maar ik heb de modem al wel meerdere keren naar fabrieksinstellingen gedaan. Het is me wel gelukt om de goede wan verbinding te selecteren, maar zonder succes. alle poort testers geven aan dat de poorten niet open zijn, maar lokaal kan ik de server wel bereiken. je mag met teamviewer kijken als je dat wilt. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het grote Huawei poort openen topic', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic | Huawei configuratie en problemen | : 27 | 16 May 2020 |
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox | Huawei meer apparaten aansluiten | : 7 | 14 May 2019 |
Poort niet meer open te zetten | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 19 Dec 2018 |
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) | Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur | : 1 | 19 Dec 2018 |
VOIP op de Huawei | Huawei configuratie en problemen | : 207 | 27 Nov 2018 |
Advertentie