Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
Pagina 2 van 2: 12
|
WiFi ( wanadoo & orange )
|
|
resul |
Geplaatst op 09 April 2008, 14:17
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 20 Lid sinds: 26 Oct 2007 |
Beste TCP_IP, ik heb zojuist gedaan wat jij hebt beschreven. Op dit moment doet alles het. zowel Draad, Draadloos & Telefonie. maar ik ben bang dat als ik nu de stekker eruit trek, en hem weer erin stop dat hij het weer niet gaat doen. Ik heb wel eens vaker gehad dat hij het opeens wel deed. Ik heb nu een andere stekkerdoos gebruikt, maar ik moet het op een andere aansluiten. Ik hoop dat hij het daarna weer doet. hartstikke bedankt voor je informatie. Resul. ![]() ![]() ![]() |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 09 April 2008, 16:58
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
moet wel, zit zon CMOS batterijtje in die instellingen onthoudt zeg maar, als je stekker eruit trekt zou er niks mogen veranderen qua instellingen e.d. ik weet (vrijwel) zeker dat als je de stekker eruit haalt en daarna weer erin doet dat hij het nog steeds blijft doen ![]() |
|
|
resul |
Geplaatst op 11 April 2008, 22:00
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 20 Lid sinds: 26 Oct 2007 |
ik heb het geprobeerd, en gelukkig werkte het nog. gelukkig werkt de WPC54G kaartje ook in de livebox ![]() nu kan ik lekker in me bed op internet ![]() hartstikke bedankt voor de moeite ![]() voor de mensen die nog een bevestiging willen, de Linksys WPC54G PCMCIA kaart werkt uitstekend in de LiveBox ![]() Gewijzigd door resul op 11 April 2008, 22:02 |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 11 April 2008, 22:15
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
weer iemand geholpen ![]() |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WiFi ( wanadoo & orange )', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem | Algemeen | : 2 | 13 Jan 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Zyxel modem. Slechte wifi? | WiFi | : 1 | 06 Oct 2020 |
Wifi uitbreiding | Algemeen | : 1 | 23 Jun 2020 |
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic | Huawei configuratie en problemen | : 27 | 16 May 2020 |