Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Pagina 2 van 2: 12
|
Sinds mei 2010 sloom/geen internet
|
|
Madman1983 |
Geplaatst op 20 August 2010, 17:16
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 19 Aug 2010 |
Ik gok er zelf ook op dat het onder de grond zit. Woon helaas aan een drukke straat in Haarlem Centrum. Kan me niet voorstellen dat ze deze open gaan gooien om dat internet probleem te achterhalen. Maarja, ze zullen wel moeten denk ik dan maar. Helaas is de kabel geen mogelijkheid. UPC word wel aangeboden, maar de verhuurder heeft 1 aansluiting punt voor 4 woningen laten maken. Beetje appart, maar er is dus alleen kabel TV aanwezig. Internet kan alleen via de telefoon lijnen. Hier liggen er wel 4 verschillende van. Beetje raar concept, maarja ik heb het ook niet verzonnen. Heb ook al een andere Thomson geprobeerd, van een vriend. Zelfde probleem. Pfffffff moedeloos word ik er van. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 20 August 2010, 18:26
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Dat is lastig geregeld met de kabel. Helaas ben je ook nog afhankelijk van de medewerking van de verhuurder als je een eigen aansluiting zou willen. Terug naar Online. Als je de huidige verbinding niet kan accepteren, moet je Online in gebreke stellen. Met een aangetekende brief moet je situatie uitleggen en daarbij een termijn stellen aan Online om de zaak op te lossen. Als er na die termijn niets is verbeterd, kan je het contract eenzijdig laten verbreken. Eventueel zou een rechtsbijstand je daarbij kunnen helpen als je die hebt. Het grote probleem zit hem erin dat je niet weet van te voren of een andere ADSL provider wel zonder problemen kan leveren. Een nieuwe provider zal van dezelfde KPN infrastructuur gebruik maken als Online nu doet. En als daar ergens het probleem zit, verandert er dus weinig. Je zit met een dilemma. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Madman1983 |
Geplaatst op 20 August 2010, 19:03
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 19 Aug 2010 |
Je slaat de spijker op z'n kop. Het heeft voor mij totaal geen zin om over te stappen als er zonder garantie een verbetering komt. Waarschijnlijk begin ik bij een andere provider gelijk weer bij stap 1. Helaas is het eenmaal zo dat de verplichting om te betalen aan Online los staat van het oplossen van het probleem. Als ik dus op hou te betalen voor mijn internet, doen ze gewoon niks meer. Tevens zetten ze niks op papier. Alle informatie komt telefonisch. Onacceptabel, maar welke dwang mogelijkheid heb ik? Ik heb al gevraagd om een vergoeding, maar daar willen ze niet eens over praten, omdat het probeem nog loopt. Opzich begrijpelijk, maar ik heb er een hard hoofd in. Heb al een aangetekende brief verstuurd. Ook daar hebben ze alleen telefonisch op geantwoord. Een ultimatum stellen heeft denk ik geen zin. Ik moet gewoon internet hebben. Om er een rechtzaak van te maken zit me wel een beetje dwars. Heb nooit vertrouwen gehad in ons rechtsysteem. Helemaal als het om de kleine lettertjes gaat in mijn contract tegen de grote jongens (om het maar even zo te noemen) Ook al heb ik recht om internet. KPN telefonie heb ik in het verleden ook al problemen mee gehad. (omtrent onmogelijk ultra hoge rekeningen naar onbekende 0900nummers tijdens mijn afwezigheid op vakantie in het buitenland, midden in de nacht) Uiteindelijk kon ik bewijzen dat ik in het buitenland zat tijdens de gesprekken, maar niet kon aantonen dat er niet iemand gebeld had bij mij thuis. NIEMAND heeft mijn huissleutels anders dan ik. Maar verloor het wel tegen de KPN. Ik weet dat het een heel ander verhaal is, maar helaas is dit nou eenmaal het verleden. Meen het uit de grond van mijn hart, dat ik hier echt gek van wordt. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 20 August 2010, 19:23
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Je kan twee dingen doen. Kijk voor alternatieve internetverbindingen zoals Mobiele internet (UMTS). Alleen weet ik niet wat de latency is bij zulke verbindingen. Ze kunnen misschien ongeschikt zijn voor gaming. Vraag aan Online of ze je op een ander profiel kunnen zetten in de centrale. Je zit nu hoogst waarschijnlijk op een wide open profiel. Je modem probeert dan altijd maximaal in te trainen. Bij een onstabiele verbinding kan dat in je nadeel werken, omdat de verbinding altijd maximaal aan de bovengrens zit. Misschien wordt je lijn stabieler als je lager intraint. Voor meer informatie hoe om te gaan met Online, kan je kijken op http://www.consuwijzer.nl Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sinds mei 2010 sloom/geen internet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 Jun 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres | Helpdesk | : 2 | 14 Apr 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Advertentie