Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Pagina 2 van 2: 12
|
Klantenservice beloofd tot 2x toe terug te bellen, dus niet.
|
|
Tiger |
Geplaatst op 23 May 2012, 22:55
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote Heeft inderdaad lang geduurd oppie voordat hij jou tip heeft opgevolgd en het zou inderdaad leuk geweest zijn als hij had aangegeven bedankt voor de tip. Ik zelf zou het al fijn vinden als hij met een tip zijn probleem opgelost krijgt. Een forumlid mag blij zijn als hij een handvat aangereikt krijgt van andere leden om er voor te zorgen dat hij/zij het probleem opgelost krijgt. En zelf zou ik ook blij zijn als ik er niet uit kom als een forumlid mij een goede tip kan geven. Het is toch fijn als andere leden belangeloos mee denken voor een oplossing. Maar laten we hier niet verder meer op ingaan want het probleem is opgelost. Tiger |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 24 May 2012, 19:50
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote oppie schreef: Het gaat me niet om mezelf Tiger. Maar al met al is de situatie van niet opgelost naar wel opgelost gegaan. Dan is echter weer de kritiek dat het lang heeft geduurd en veel moeite gekost ed. Soms mag wel benoemd worden dat het glas half vol is in plaats van half leeg lijkt me. Een tijd geleden was jij ook niet altijd positief, daar had je je redenen voor. Nu zaken beter gaan lever jij ook vaak goede en constructieve feedback. Deze benadering zou ook gps sieren. Jij hebt volkomen gelijk oppie maar ik zit zelf ook nergens op te wachten ik vind het fijn om zelf een steentje bij te dragen om een probleem op te lossen maar sommige problemen duren vaak te lang wat m.i. niet nodig zou zijn als er een goede communicatie zou zijn. En dat ik in het verleden zoals jij aangeeft niet positief was kwam gewoon omdat ik veel kritiek had op de werkwijze van de provider t.o.v. de klant. Gelukkig heeft die werkwijze zich positief ontwikkeld wat ten goede komt aan iedereen en dat vindt ik prima. We hebben nu een probleem minder maar er zullen altijd weer nieuwe naar voren komen die voor een oplossing vragen. En op dit forum zijn heel wat leden die proberen een oplossing aan te dragen. Ik kan daar alleen maar van zeggen Chapeau Chapeau. Tiger |
|
|
gps |
Geplaatst op 25 May 2012, 15:33
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 11 Mar 2012 |
Inderdaad niet netjes van mij om niet te bedanken. Excuses. Bij deze allen bedankt voor de hulp zodat dit probleem toch opgelost kon worden. Vooral zonder de hulp van Oppie (via prive bericht) was ik er zelf met Online nooit uitgekomen. Dit gaf namelijk hetzelfde effect wat de "belbus" bij Kassa doet. Nogmaals bedankt allemaal. |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 29 May 2012, 21:07
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote gps schreef: Inderdaad niet netjes van mij om niet te bedanken. Excuses. Bij deze allen bedankt voor de hulp zodat dit probleem toch opgelost kon worden. Vooral zonder de hulp van Oppie (via prive bericht) was ik er zelf met Online nooit uitgekomen. Dit gaf namelijk hetzelfde effect wat de "belbus" bij Kassa doet. Nogmaals bedankt allemaal. Het aller belangrijkste is dat er weer een probleem naar tevredenheid is opgelost en ik hoop dat er nog velen zullen volgen ondanks dat er iedere keer weer nieuwe bij komen. Ik kan alleen maar zeggen als je een probleem hebt zorg voor goede communicatie en leg alles zwart op wit vast zodat je achteraf kan aan tonen wat er afgesproken is. Met bellen is dat moeilijk maar via de website kan je de klacht ook doorgeven je krijgt dan altijd via mail een bevestiging en telefonisch antwoord vraag dan altijd om een schriftelijke bevestiging van wat er afgesproken is zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan. En bedenk bij alles als je zelf vriendelijk bent wordt je ook altijd vriendelijk geholpen en vriendelijkheid kost niets. Tiger |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice beloofd tot 2x toe terug te bellen, dus niet.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Inbuild chromecast niet gevonden | Algemeen | : 1 | 16 Jun 2020 |
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook | Helpdesk | : 2 | 15 Sep 2019 |
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? | Zyxel configuratie en problemen | : 5 | 09 Jul 2019 |
Advertentie