Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Pagina 2 van 2: 12
|
fiberfast abbo
|
|
davith |
Geplaatst op 09 December 2013, 17:29
|
Activiteit » Alles in 1 » Huawei HG655D Berichten: 9 Lid sinds: 04 Dec 2013 |
Ten eerste : geen mail gemist Ten tweede: heb de nieuwe modem al twee jaar Ten derde : afstand computer modem 2 meter ten vierde: storneren dat wist ik ook. Maar nogmaals, het gaat om het feit dat het vreemd is/ blijft dat ik al jaren lang bij online een abbo heb gehad, voor 20 Mb/s, tot volle tevredenheid, en ik ook wel weet dat ik maar 17 kreeg en nu een nieuw abbo heb afgesloten voor 30 Mb/s maar nu nog minder krijg. En dit lijkt een beetje op bedrog. greetz Een luchtballon
|
|
|
Heisa |
Geplaatst op 09 December 2013, 17:32
|
Activiteit » Alkmaar » 1816XV » Internet » Huawei HG655D Berichten: 39 Lid sinds: 18 Nov 2013 |
http://www.klachtenkompas.nl/onlinenl Zet je klacht hierbij. Wellicht trekken ze dan zelf aan de bel. |
|
|
davith |
Geplaatst op 09 December 2013, 17:37
|
Quote Heisa schreef: http://www.klachtenkompas.nl/onlinenl Zet je klacht hierbij. Wellicht trekken ze dan zelf aan de bel. Ja ik wacht nog even op de reactie op de mail maar die site heb ik nu opgeslagen bedankt Een luchtballon
|
|
|
CnC |
Geplaatst op 09 December 2013, 21:31
|
Activiteit Berichten: 124 Lid sinds: 05 Jul 2013 |
Quote davith schreef: Ten eerste : geen mail gemist Ten tweede: heb de nieuwe modem al twee jaar Ten derde : afstand computer modem 2 meter ten vierde: storneren dat wist ik ook. Maar nogmaals, het gaat om het feit dat het vreemd is/ blijft dat ik al jaren lang bij online een abbo heb gehad, voor 20 Mb/s, tot volle tevredenheid, en ik ook wel weet dat ik maar 17 kreeg en nu een nieuw abbo heb afgesloten voor 30 Mb/s maar nu nog minder krijg. En dit lijkt een beetje op bedrog. greetz Ik probeer je te helpen dus een beetje normaal doen lijkt me wel op zijn plaats. Kijk nog even je CONN en CARE mailtjes/brieven na, daar moet instaan waar ik om vraag. Verder gaat het niet om een nieuw modem, maar om omzetting naar een nieuwe techniek aan de kant van Online. Afstand computer naar modem doet er niet toe, ik vraag om de lengte van de kabel tussen het modem en het israpunt. |
|
|
davith |
Geplaatst op 09 December 2013, 22:40
|
Quote CnC schreef: Quote davith schreef: Ten eerste : geen mail gemist Ten tweede: heb de nieuwe modem al twee jaar Ten derde : afstand computer modem 2 meter ten vierde: storneren dat wist ik ook. Maar nogmaals, het gaat om het feit dat het vreemd is/ blijft dat ik al jaren lang bij online een abbo heb gehad, voor 20 Mb/s, tot volle tevredenheid, en ik ook wel weet dat ik maar 17 kreeg en nu een nieuw abbo heb afgesloten voor 30 Mb/s maar nu nog minder krijg. En dit lijkt een beetje op bedrog. greetz Ik probeer je te helpen dus een beetje normaal doen lijkt me wel op zijn plaats. Kijk nog even je CONN en CARE mailtjes/brieven na, daar moet instaan waar ik om vraag. Verder gaat het niet om een nieuw modem, maar om omzetting naar een nieuwe techniek aan de kant van Online. Afstand computer naar modem doet er niet toe, ik vraag om de lengte van de kabel tussen het modem en het israpunt. groetjes Een luchtballon
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'fiberfast abbo', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Na update abbo nog steeds ADSL2+ | Snelheid | : 52 | 13 Mar 2015 |
Fritzbox voor fiberfast instellen | Eigen modem configuratie en problemen | : 3 | 12 Nov 2012 |
Eerste ervaring met fiberfast... | Huawei configuratie en problemen | : 6 | 28 Oct 2012 |
Alternatief modem bij Fiberfast VDSL2 abonnement | Eigen modem configuratie en problemen | : 3 | 09 Oct 2012 |
Online introduceert FiberFast, snel VDSL abonnement. | Huawei configuratie en problemen | : 29 | 07 Apr 2012 |
Advertentie