Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Pagina 2 van 2: 12
|
Opnemen met de KAONMEDIA MZ-101
|
|
Tiger |
Geplaatst op 25 October 2016, 16:01
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote Techguy schreef: Je kan natuurlijk ook kiezen voor een opnamepakket? De mz-101 heeft ook een scart uitgang die volgens mij gelijktijdig uitstuurt met de HDMI toch? Daar kan je eventueel mee doorlussen... Je zou ook zoals eerder geopperd via de TV kunnen opnemen, of als je een smart-tv hebt naar online.nl/live kunnen gaan daar tv kijken en ondertussen je HDMI van de MZ-101 laten capturen door een opname-apparaat... Er zijn best wat mogelijkheden... Op de foto's van de handleiding van de MZ-100 en de MZ-101 is te zien dat er geen scart-aansluiting is. |
|
|
Techguy |
Geplaatst op 01 November 2016, 09:11
|
Activiteit » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » TV Entertainment Berichten: 25 Lid sinds: 25 Oct 2016 |
In elk geval wel tulp dat kan je ook omzetten naar scart... Op de oude mz-100 zit ook een jack uitgang die ik vroeger ook heb gebruikt |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opnemen met de KAONMEDIA MZ-101', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Blokjes in beeld opnemen pauzeren en begin gemist | Digitale TV storing | : 12 | 30 Sep 2018 |
Kaonmedia M7 MZ-101 Ontvanger | Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? | : 11 | 28 Jun 2016 |
overige kanalen weigeren zodra start opnemen | Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten | : 6 | 25 Dec 2014 |
Advertentie