Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
lekker trage verbindingen hier in Delft
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 08 June 2009, 11:05
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Haa, vooruitgang ![]() Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
seatpiety |
Geplaatst op 11 June 2009, 11:04
|
![]() Activiteit ![]() » delft Berichten: 16 Lid sinds: 15 Dec 2008 |
Vandaag online geweest voor nogmaals door metingen van uit centrale waar iemand van kpn aanwezig was blijkt dat het isra punt niet het originele isra punt te zijn online medewerker had wel gezien dat ik in de centrale anders zat aangesloten dan dat het volgens de papieren moest zijn en dat was nooit gewijzigd lekker vaag allemaal maar nu komt kpn as. maandag het isra punt bekijken van buiten naar binnen kijken hoe de kabel loopt en waar hij buiten uitkomt ( ik woon in een boven huis ) nu dat ze weg zijn haalde ik dit ![]() ![]() het is toch te gek voor worden ik ben sprakeloos Gewijzigd door seatpiety op 11 June 2009, 11:06 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'lekker trage verbindingen hier in Delft', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zeer trage internet | Algemeen | : 36 | 26 Jan 2017 |
Trage internet | Snelheid | : 4 | 23 Oct 2016 |
trage belachelijke internet verbinding | Opleveringsproblemen | : 3 | 08 Jun 2015 |
trage lijn met internet | Snelheid | : 2 | 22 Feb 2015 |
Trage verbinding, modem Reset soms zelf TG712 | Klacht over Online | : 2 | 10 Jan 2015 |