obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Trage internet
kursataksu
Hallo,

Ik heb een nieuwe Zyxel modem gekregen van online vorige week, en de snelheid ervan is erg laag. Mevrouw bij online.nl heeft de lijn gecheckt en zegt dat m'n modem de goede snelheid binnenkrijgt. Ik krijg toch echt niet meer dan 1 Mbps bekabeld en draadloos. Is er misschien een instelling die de internetsnelheid beperkt. Zo ja waar kan ik dat vinden?


mvg,

Kursat
 
Tiger
Ik had ook een lage snelheid kreeg ook een nieuwe Zyxel maar dat gaf ook geen oplossing.
Ben je sinds kort abonnee van Online of ben je ook sinds kort omgezet op het nieuwe netwerk van KPN want dat geeft veel problemen.
 
kursataksu
Ja ik ben op 17 oktober op het nieuwe netwerk gezet, maar toen had ik op mijn huawei modem 8 Mbps onstabiel internet. Nu is het 1 Mbps.
 
mRcan
Ik ben ook vanaf 13okt overgezet naar KPN netwerk. Maar sinds dien doet mijn modem ook raar (ZYXEL). Niet alleen op internet probleem ook met mijn telefonie.
IT-Person
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Trage internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie