Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
Wanadoo family echt traag....
|
|
Robbie76 |
Geplaatst op 22 May 2006, 23:40
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 22 May 2006 |
Quote Maar het probleem is dat ik toen 4 mbit haalde en nou met het wanadoo abbo haal ik ook maar 4 mbit. Ik weet zelf dat ik nou geen 20 mbit ga halen en ook geen 15mbit. Ik had eerder een snelheid verwacht rond de 8mbit tot 10mbit maar ook dat haal ik niet. Ik heb het aangesloten zoals het in de handleiding stond. Ik heb hetzelfde verhaal ik heb max 4 mb downlaod en 1 mb upload ik heb mijn kanaal al geswiched van 10 naar 11 ne naar 12 (draadloos) het helpt niks Ik heb de life box wel 10 keer gereset ik ben ten einde raad. oja mijn teelefoonkabeltje naar mijn lifebox is 30 cm dus daar ligt hewt ook niet aan Iemand van dit forum misschien een idee |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanadoo family echt traag....', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Webmail is heel erg traag | Algemeen | : 1 | 09 Dec 2018 |
Hulp gezocht: zeer traag bekabeld internet | Snelheid | : 15 | 08 May 2017 |
Glasvezel traag, valt steeds uit | Snelheid | : 7 | 03 Sep 2016 |
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem | Livebox configuratie en problemen | : 4 | 10 Aug 2016 |
traag internet | Snelheid | : 22 | 09 Jul 2015 |
Advertentie