Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
Draadloos netwerk achter livebox mbv belkin G+ mimo
|
|
crabbez |
Geplaatst op 04 June 2008, 11:15
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 18 Lid sinds: 26 May 2008 |
Quote TCP_IP schreef: Heb je nu ook de rechten van de 1e map aangepast ?? de groep 'iedereen' erin gezet en alle 3 vakjes aangevinkt ?? je geeft zo weinig feedback terug ![]() hoi, ik had ze al op iedereen met alle 3 vakjes aangevinkt staan. Ik ben vergeten dit te melden... Het heeft dus helaas nog niets geholpen. gr. Crabbez |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 04 June 2008, 11:23
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
kijk nog even naar het screenshotje wat ik eerder gepost heb... je ziet daar ook een tabblad met beveiliging... voeg daar ook ´ iedereen ' aan toe en geef alle rechten |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 04 June 2008, 19:38
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Wou het volgende even melden, heeft min of meer betrekking op dit. Heb op me laptop Windows XP sp2, schone installatie en op me desktop ook Windows XP sp3. wilde Remote desktop sessie(RDP) opzetten naar me laptop, maar werkte niet vreemd genoeg. probeerde naar laptop te pingen, werkte ook niet :S even ander ip gegeven e.d. werkte ook niet. Heb eens voor de gein op laptop dus die netwerk wizard uitgevoerd die ik in een eerdere post in dit topic had geplaatst en ja hoor... kan laptop pingen, kan shares inkomen zonder problemen. En heb ook een RDP opgezet, werkt feilloos. Link |
|
|
crabbez |
Geplaatst op 07 June 2008, 22:45
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 18 Lid sinds: 26 May 2008 |
Quote TCP_IP schreef: Wou het volgende even melden, heeft min of meer betrekking op dit. Heb op me laptop Windows XP sp2, schone installatie en op me desktop ook Windows XP sp3. wilde Remote desktop sessie(RDP) opzetten naar me laptop, maar werkte niet vreemd genoeg. probeerde naar laptop te pingen, werkte ook niet :S even ander ip gegeven e.d. werkte ook niet. Heb eens voor de gein op laptop dus die netwerk wizard uitgevoerd die ik in een eerdere post in dit topic had geplaatst en ja hoor... kan laptop pingen, kan shares inkomen zonder problemen. En heb ook een RDP opgezet, werkt feilloos. Link Hoi het werkt helaas nog steeds niet bij mij. Ik heb meerdere malen de wizard voor het toevoegen van een nieuw draadloos thuisnetwerk uitgevoerd zowel op de xp siemens als op de vista acer maar toch levert het helaas niets op. ik geef het op... het is jammer dat het niet lukt maar ik heb er zo genoeg van dta ik denk "dan maar geen netwerk". in ieder gaval iedereen bedankt voor jullie hulp!! gr. Crabbez |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloos netwerk achter livebox mbv belkin G+ mimo', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
M7 aansluiten achter switch? | Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? | : 1 | 16 Jun 2021 |
M7 kastje achter switch/AP | Zyxel meer apparaten aansluiten | : 5 | 15 Aug 2019 |
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox | Huawei meer apparaten aansluiten | : 7 | 14 May 2019 |
Een IP camera draadloos aansluiten op een Zyxel VMG8324-B10A | Zyxel meer apparaten aansluiten | : 19 | 01 Feb 2017 |
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk | Storing | : 16 | 05 Dec 2016 |